OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-26

Om tjänstenI denna roll som receptionist och service manager blir du en del av vårt team och jobbar i framtidens service center i Skärholmen Centrum. I den här rollen arbetar du hos vår kund i Skärholmen och är anställd hos oss på Middlepoint.

Som receptionist är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare och medarbetare. Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass och ska ge besökare en upplevelse utöver det vanliga. Du som receptionist kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hantera post- och paketutlämning, hjälpa till med centrumets sociala medier, hänvisa besökare, svara på frågor, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Du har det övergripande ansvaret för leverans och utveckling för såväl service som administration.

Vem är du?Du är en positiv person som brinner för mötet med människor och har god erfarenhet av service. För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är snabblärd, ansvarstagande och har ett öga för vad som behöver prioriteras i stunden. Vi ser gärna att du jobbat i en liknande roll tidigare då rollen innebär ett övergripande ansvar för receptionen.

    Krav för tjänsten:

    • Talar flytande svenska och engelska
    • Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö och i liknande roll
    • Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
    • Avslutad gymnasieutbildning

    Anställningen Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders visstidsanställning. Sysselsättningsgrad: 100% heltid Start: Sommar 2024 kan finnas möjlighet med start tidigare Arbetstider: Varierande arbetstider utefter centrumets öppettider.

    Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

    Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

    Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

    http://instagram.com/middlepoi...

    Vännerna på Middlepoint!

    Mer info

    Omfattning Heltid
    Varaktighet Tillsvidare
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons