Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-25

Om tjänsten Som Kvalitetssamordnare kommer du att erbjudas ett brett och varierande jobb. Dina uppgiftter kommer bestå av arbete inom kvalité, reklamation, arbetsmiljö och ISO-certifiering. I den löpande verksamheten ska du som kvalitétssamordnare säkerställa kvalitén på produkterna som företaget tillverkar, kontrollera arbetsmiljö arbete för att se till så att standarden hålls och kraven följs, samt vara involverad i den kommande ISO-certifieringen och upprätthålla dom riktlinjerna framåt. Detta är ett familjeägt företag av den mindre storleken varpå man kan komma att få hjälpa till med många olika delar av verksamheten, samt få mycket hjälp av sina närmaste kollegor. Detta ger utrymme för att ta mycket ansvar inom kvalité och miljö. Arbetstiderna är 07.00-16.00 och uppdraget är heltid och börjar med en provanställning om 6 månader, därefter är den initiala tanken är att företaget i fråga ska ta över anställningen.  I din roll som kvalitetssamordnare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: -Kvalitétskontrollering och hantering av reklamationsörenden för företagets producerade produkter.  -Involvering i ISO-certifiering -Arbetsmiljöansvar samt  utveckling inom detta område.  Tjänsten som Kvalitétssamordnare är ett konsultuppdrag med start omgående och urvalet sker löpande.  Om dig Vi söker dig som jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Tjänsten kräver en grundläggande förståelse och erfarenhet av kvalité och arbetsmiljö. Däremot är företaget är öppna för att utveckla och utbilda personen som kommer in, vilket betyder att det inte krävs någon längre erfarenhet, eller erfarenhet av samtliga områden. I tjänsten förekommer resor för kundbesök och utbildning, både internationellt och nationellt, varpå man bör vara redo att vara på resande fot emellanåt och inneha ett B-körkort. Mycket av kommunikationen och arbetet sker på engelska, därför är goda kunskaper i engelska både i tal och skrift ett krav för tjänsten. .  Annars så lägger vi stor vikt vid personliga lämplighet så är du en noggrann, intresserad och ambitiös som person så kommer detta jobbet passa dig. Viktigt för tjänsten är: -Grundläggande erfarenhet av kvalitésarbete och reklamationsärenden.  -Grundläggande erfarenhet och/eller intresse för arbetsmiljöfrågor.  -Tidigare erfarenhet av ISO-cerftifiering Om företaget Företaget i fråga är ett familjeägt företag i Karlskoga som öppnade upp sin verksamhet för 35 år sedan. Företaget bygger sin kärnverksamhet på att designa och producera olika typer av kablage till framförallt försvarsindustrin. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommenatt kontakta ansvarig rekryterare: Evelina Wikström via Adecco´s växel 010 – 173 73 00.  Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons