Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Arbetsbeskrivning
Som butikssäljare hos Aktiv Ortopedteknik kommer du vägleda kunder att hitta
rätt produkter i deras sortiment.
Du kommer även att arbeta med kassahantering, inköp och
lagerhållning.
I receptionsdelen av arbetet kommer du bemanna växeln och ta emot alla inkommande samtal samt arbeta administrativt
med remisshantering, tidsbokning och fakturering.
Periodvis är det hög arbetsbelastning som kräver att du kan och tycker det är roligt att hantera många arbetsuppgifter samtidigt med bibehållen service och kvalitet.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen är du serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus.
Du brinner för försäljning och administration och har en stark drivkraft i det arbete du utför.
Som person är du ordningsam och kan strukturera ditt arbete även under hög arbetsbelastning.
Du är flexibel och positiv till förändringar samt gillar att ta egna initiativ.
Du är en lagspelare som trivs med att arbeta i grupp.
Meriterande om du jobbat i butik tidigare samt har ett intresse för friskvård och hälsa.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.