Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-25

Guest Excellence Manager till Falkenberg Strandbad

Nu söker vi dig som, med ditt öga för detaljer, vill glänsa i den fantastiskt roliga tjänsten som GEM (Guest Excellence Manager) i sommar. Du spelar huvudrollen i gästresan, där du är en viktig del i att skapa gästupplevelser i världsklass. Du är alert och fångar upp gäster som av olika anledningar inte fått sina förväntningar uppfyllda för att säkerställa att ingen gäst lämnar Falkenberg Strandbad utan ett leende på läpparna.

Innan du läser vidare, kan vi vara överens om en sak? Falkenberg Strandbad är inte ett hotell, utan en destination, ett nöjespalats för människor som vill uppleva mer och bli berörda. En plats för de som inte nöjer sig med bra, utan där enbart bäst är bra nog. Här står alltid gästen i fokus och tillsammans skapar vi stamgäster. För att göra detta behöver vi team som är passionerade för upplevelsen, gästen och kollegorna. Våra grundvärderingar, dessa tummar vi aldrig på! Att vara passionerad, personlig, professionell och framför allt lite lekfull.

Om tjänsten:

Du besitter en förståelse för att alla avdelningar på Strandbaden är viktiga för gästresan, och är därför en god sparringpartner för alla dina kollegor. Tjänsten innefattar administrativa uppgifter, men du vill inte fastna framför datorn eftersom det roligaste du vet är att röra dig ute bland våra gäster,från det ögonblick gästerna anländer tills de lämnar oss med ett leende på läpparna.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Övervaka och höja servicenivåerna genom hela gästens vistelse.
  • Samordna med andra avdelningar för att säkerställa en sömlös och högkvalitativ gästupplevelse.
  • Ansvara för gästrelationer, inklusive hantering av särskilda önskemål och klagomål.
Vi söker dig som:
  • Har en passion för service och en inbyggd förmåga att överträffa gästernas förväntningar.
  • Vi tror att du är bäst förberedd för tjänsten om du har erfarenhet av service inom restaurang.
  • Att du har du ett genuint intresse för människor och är känd för att alltid vara där det händer och att identifiera gästers behov- långt innan de själva vet det.
  • Du kommer att vara expert på vår gästlista och regissera våra gästers upplevelse in i minsta detalj.

Dina vänner skulle beskriva dig som en glädjespridare som alltid är på tårna. Du är en energisprudlande teamplayer som med driv och passion håller vår service levande och i ständig utveckling. Du har inga problem med att hugga in där det behövs, men arbetar proaktivt för att hela tiden ligga steget före genom att utveckla gästupplevelsen både före, under och efter besöket. Det krävs därför att du snabbt kan växla fokus när situationen kräver det.

Tjänsten förutsätter ett gott självledarskap, initiativtagande och att du aktivt bidrar med nya tankar och material.

Om tjänsten

Anställningsform: 80% under sommartid (ev förlägning efter sommaren) Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse

Om processen:

Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 12 Maj

Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons