Om tjänsten

Besök hemsida sjr.se
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-04-23

Vi söker nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med start i september och 6 månader framåt. Rollen är på 50% och baserad hos vår kund med kontor i Eskilstuna Om tjänsten Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Löpande bokföring - Kund- och leverantörsreskontra - Kontakt med bank, skatteverket och redovisningsbyrån - Momsredovisning - Visst avstämningsarbete - Samt övriga administativa uppgifter på avdelningen. Lämplig bakgrund Till den här tjänsten söker vi dig som har någon erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har förståelse för det ekonomiska flödet och erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem. Som person ser vi att du är driven, nyfiken och intresserad av att lära dig. Du har en god förmåga att både arbeta självständigt och i grupp, du har en positiv inställning och har en god kommunikativ förmåga. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager Frida Dalevik, 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons