SNABBFAKTA

Omfattning: 20h/veckaArbetstider: Kontorstider måndag - fredag, förmiddagarOrt: Stockholm, Östermalm(Grevgatan 34)Startdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, föräldravikariat 1 år. Du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

BTS Group AB är ett svenskt konsultföretag som grundades 1986 och har specialiserat sig på strategisk rådgivning och utveckling av företag och organisationer. De erbjuder tjänster inom områden som affärsutveckling, ledarskap, förändringshantering och försäljningsträning. Du kommer att arbeta i ljusa och trivsamma lokaler tillsammans med 30 kollegor. Företagskulturen präglas av en lättsam och positiv atmosfär med högt i tak. Alla är vänliga och inbjudande, vilket skapar en välkomnande arbetsmiljö. BTS tror på frihet under ansvar och uppmuntrar dig att ta ägarskap för dina uppgifter. De värdesätter kreativitet och ger dig gärna utrymme till idéer och initiativ.

DIN ROLL:

I rollen som Office Coordinator kommer du att arbeta deltid, 20 timmar per vecka, med att stötta medarbetare och upprätthålla ordningen på kontoret. BTS ser helst att du arbetar förmiddagar men har en viss flexibilitet kring de exakta arbetstiderna. Detta kan diskuteras vidare om du kommer längre i rekryteringsprocessen.

Denna position är självständig och anledningen till att vi nu söker en Office Coordinator är på grund av att den ordinarie Office Coordinator har gått på föräldraledighet. I denna roll kommer du att få ta ansvar, ta initiativ och vara till hjälp för allt från kollegor till externa besökare samtidigt som du ser till att kontoret hålls prydligt.

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat följande:

  • Posthantering
  • Beställa mat/luncher/fika
  • Fixa inför och under möten
  • Växel
  • Ta emot och välkomna besökare
  • Inköp
  • Se till att kontoret är i fint skick!
  • Diverse administrativa uppgifter som exempelvis boka resor

VEM ÄR DU?

    Vi söker dig som har arbetat med service och trivs med att hjälpa andra! Du är positiv, ansvarsfull och kommer gärna med egna initiativ. Du har ett öga för detaljer och vill gärna se till att det är rent och snyggt på kontoret. Eftersom detta är en deltidstjänst och ett föräldrarvikariat på 1 år ser vi även att det matchar med vad du söker.

    Du som söker uppfyller nedan krav:

    • Tidigare erfarenhet av service och administration
    • Talar och skriver obehindrat på svenska
    • Kan kommunicera på engelska via tal och skrift
    • Goda kunskaper i Office-paketet
    • Avslutad gymnasieutbildning

    Det är meriterande om du arbetat i en liknande roll tidigare.

    VAD ERBJUDER VI?

    Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

    ÖVRIG INFORMATION

    • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara PostBemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
    • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals-och intervjufasen.
    • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] vilken tjänst det gäller i ditt mailoch länka gärna till annonsen.

    Mer info

    Omfattning Deltid
    Varaktighet Tillsvidare
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons