Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och initiativtagande student som vill ha ett arbete under sommaren och vidare bredvid studierna i höst? Vi söker en konsult till vår internationella kund i Malmö som har omgående behov av en medarbetare på 50% som kommer bli vår kunds primära interna kontaktpunkt. Du kommer vara ansvarig för kontakt med leverantörer, kontorsinköp, generell administration och resebokningar.
Deltidsuppdrag året ut, stor chans till förlängning under 2025 också.
Arbetstid: Mån - fre, halvdagar.
På plats på kunds kontor i centrala Malmö.
Uppdrag på 50% med start omgående och löpande hela 2024. Behovet kan komma att modifieras till hösten till under 50% men med en minsta sysselsättningsgrad på 20%.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024.04.30. Löpande urval tillämpas. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, [email protected].
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
I rollen kommer du vara en central person på ett internationellt kontor där drygt 50 personer utgår ifrån.
Du kommer bl.a boka resor, sköta generell administration, ha kontakt med leverantörer och bistå intern personal med hjälp vid behov.
Personen du kommer ersätta är fortsatt kvar på bolaget men inom en annan roll, vilket innebär att stöttning och guidning alltid finns nära tillhands.
Kvalifikationer
För att vara aktuell för för den här rollen behöver du:
Du är initiativtagande, drivande och social. Du gillar att lösa problem och arbeta med frihet under ansvar.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.