Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Om du trivs i roller som är koordinerande med både administrativa uppgifter såväl mänsklig kontakt så är detta ett uppdrag du vill läsa mer om! Uppdraget är hos ett teknologiföretag verksamt inom optik- och optoelektronikindustrin.
Uppdrag: start omgående -september 2024, med god chans till att gå över till kund
Omfattning: 40h/veckan. Hybrid efter introduktionsperiod med möjlgihet till 2 dagar i veckan hemma.
Plats: Stockholm, Gärdet
Arbetsgivare: Randstad AB
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!
Ansvarsområden
I din roll som administratör, eller Business coordinator som rollen heter hos kund, så är du en central kontaktpunkt för nordiska externa och interna kunder.
Din huvudsyssla är:
Du kommer även komma att hjälpa till med:
Du behöver inte ha tidigare erfarenhet om kundens produkter eller kunna supportera kunderna med eventuella problem med deras produkter. Ditt jobb går bland annat ut på att du ska gitta rätt personer som kan hjälpa dom. dom kommer få jobba på en avdelning med ca 8 kollegor som jobbat allt mellan några månader till 20 år.
Kvalifikationer
För denna roll ser vi gärna du har/är:
Det är även meriterande om du har:
Som person är du initiativtagande, positiv och gillar att lösa problem. Du är lättgående och gillar att dela information med dina kollegor så ni tillsammans kan lära. Du räds inte heller för förändringar.
Erfarenhet
Administrativa insatserOm företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.