För kunds räkning söker vi just nu en kontorskoordinator inom HR på 50%, för ett spännande uppdrag med start i maj, och löpande cirka 8 månader framåt.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Planering/bokning/anmälan av möten
• Behjälplig vid interna events och konferenser
• Assistera kollega med uppgifter vid behov
• Arbetsuppgifter inom HR-administration
• Instruera kollegorna i användning av bilpoolsbilar.
Vem är du?
Personen vi söker till detta uppdrag har:
• Relevant eftergymnasial utbildning.
• Minst tre års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter
• Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska)
• Goda kunskaper i Office-paketet och Teams
• Körkort för bil
Som person tar du initiativ och ansvar, samtidigt som du är drivande och självgående i de olika uppdragen som ligger i befattningen. Du kommer ofta med idéer och nya metoder. Har ett öga för detaljer och ser helheten i känslan på kontoret. Du har lätt för att prioritera om, hålla många bollar i luften samtidigt, och justera efter andras behov och hur dagen blir.
Mer om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 50% via Jurek Recruitment & Consulting, med start senast den 15 maj 2024 och fram till 31 januari 2025.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email [email protected]
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.