Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Om tjänsten
I rollen som inköpare hos vår kund, kommer du att ansvara för att optimera servicenivån till produktion. Detinnebär att du kontinuerligt kommer att övervaka och anpassa lagernivåerna för att säkerställa en effektiv service. Du kommer även att hantera kontrakt och säkerställa att alla överenskommelser, så som volym och kvalitét efterföljs. Som inköpare kommer du också att ha regelbunden kontakt med leverantörer för att säkerställa att de får all nödvändig information enligt överenskommelse. En annan viktig uppgift kommer vara att genomföra utvärderingar av leverantörer för att säkerställa att de uppfyller de överenskomna kraven och levererar enligt förväntningarna.
Arbetet är förlagt på heltid måndag-fredag.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som inköpsansvarig omfattar:
Profil & bakgrund
För att trivas i rollen ser vi att du som söker trivs med att arbeta systematiskt, proaktivt och noggrant.
Krav:
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!
Om Boxflow
Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.