OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida centio.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-18

Vi söker en chefsassistent för uppdragtill kund i Stockholm.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.

Tjänsten är på heltid.

Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.

Uppdraget

Uppdraget är hosär stockholmarnas energibolag. Dygnet runt, året om, tryggar de den växande Stockholmsregionens tillgång till värme, kyla, el samt hantering av avfallstjänster. Idag är fler än 800 000 stockholmare och drygt 400 sjukhus, datahallar och andra verksamheter anslutna till fjärrvärmenätet, kopplat till värme- och kraftvärmeanläggningar från Högdalen i söder till Brista i norr. Med gemensam kraft drivsStockholm framåt med potential att bli världens första klimatpositiva huvudstad.

ArbetsuppgifterI rollen krävs att du tar ett övergripande ansvar för cheferna i ledningsgruppens administration. Rollen förutsätter flexibilitet och ständig utveckling.

Ansvar och befogenheter:

Rollen innebär krav på helhetssyn, integritet och förståelse för vad ledningens arbete innebär.

Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma:

• Samordna ledningsarbete administrativt

• Planera, koordinera och kommunicera kring chefernas olika åtaganden (kalender, möten och resor, i viss mån även telefon och mail)

• Hantera (kontera och granska) fakturor, resor och reseräkningar åt chefen

• Ansvara för att årsmötesplan tas fram samt agenda och protokollförning

• Förbereda och medverka vid gruppmöten och konferenser

• Ansvara för det praktiska genomförandet av och delta vid arbetsplatsträffar

• Vara det naturliga kontaktfiltret för cheferna

• Vara naturligt stöd för hantering av administrativa system såsom DM, Proves, IFS, SmartID, SD Worx, mallar mm

• Vara delaktig i att underhålla och utveckla samarbetet med partners inom andra enheter

• Delta i utvecklingen av interna verktyg, processer och system som t.ex. delta i och leda projekt och piloter

• Vara behjälplig vid on-och off boarding

Krav (OBS, obligatoriska)

Eftergymnasial eller annan utbildning för rollen relevant alternativt tidigare erfarenhet. Erfarenhet av arbete med administrativa uppgifterErfarenhet av ansvar för strategiska och operativa frågor, övergripande planering och uppföljningGod systemvanaGod kommunikativ förmåga och kan uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska. God digital förmåga

Meriterande

Erfarenhet av att driva, hålla ihop och samordna små och större projektErfarenhet av arbete med fastighetsteknik och/eller energibranschenErfarenhet av sälj och/eller kundbemötande

Om oss

Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.

Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.

Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.

För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.

Läs gärna mer om oss på centio.se.

Vänligen skicka ditt CV på svenska.

Vi ser fram emot din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons