Om tjänsten

Besök hemsida quest.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-18

Syfte med rollen:

I rollen krävs att du tar ett övergripande ansvar för cheferna i ledningsgruppens administration. Rollen förutsätter flexibilitet och ständig utveckling.  Rollen innebär krav på helhetssyn, integritet och förståelse för vad ledningens arbete innebär.

Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma:

  • Samordna ledningsarbete administrativt
  • Planera, koordinera och kommunicera kring chefernas olika åtaganden (kalender, möten och resor, i viss mån även telefon och mail)
  • Hantera (kontera och granska) fakturor, resor och reseräkningar åt chefen
  • Ansvara för att årsmötesplan tas fram samt agenda och protokollförning
  • Förbereda och medverka vid gruppmöten och konferenser
  • Ansvara för det praktiska genomförandet av och delta vid arbetsplatsträffar
  • Vara det naturliga kontaktfiltret för cheferna 
  • Vara naturligt stöd för hantering av administrativa system såsom DM, Proves, IFS, SmartID, SD Worx, mallar mm
  • Vara delaktig i att underhålla och utveckla samarbetet med partners inom andra enheter
  • Delta i utvecklingen av interna verktyg, processer och system som t.ex. delta i och leda projekt och piloter
  • Vara behjälplig vid on-och off boarding

Obligatoriska krav:

  • Eftergymnasial eller annan utbildning för rollen relevant alternativt tidigare erfarenhet.
  • Erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter
  • Erfarenhet av ansvar för strategiska och operativa frågor, övergripande planering och uppföljning
  • God systemvana
  • God kommunikativ förmåga och kan uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska.
  • God digital förmåga.

Meriterande krav

  • Erfarenhet av att driva, hålla ihop och samordna små och större projekt
  • Erfarenhet av arbete med fastighetsteknik och/eller energibranschen
  • Erfarenhet av sälj och/eller kundbemötande

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.  

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons