Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-18

Känner du dig som Sola i Karlstad? Härligt, vi söker nu en positiv, solig person med bra administrativ ådra för rollen som Resurs- och licenssamordnare. Tillsammans med AMAB vill vi erbjuda dig en utvecklande arbetsvardag där din positivet och drivkraft värdesätts. Sök rollen redan idag, jag hoppas vi hörs! Om AMAB Amab är en av marknades ledande leverantörer av patienssignalsystem, mediadistribution och säkerhetsanläggningar. De har över 40 års branscherfarenhet och levererar system som håller otroligt hög kvalitét. Kontoret du kommer arbeta från ligger placerat i Karlstad. Mer information om rollen ges vid intervjutillfället. Om rollen I rollen som resurs- och licenssamordnare erbjuds du en vardag med många bollar i luften där ordning och struktur kommer vara A & O. Du kommer ansvara för flera områden då rollen är bred med flera ansvarsområden. Här förväntas du hantera så väl problemlösande uppgifter som planering och genomförande inom hållbarhet och licenshantering. Arbetsuppgifter som du bland annat kommer hantera är: • Kommunicera med kollegor samt kunder kring supportärenden, hantera ordrar för att säkerställa åtaganden gentemot kund. Detta innefattar såväl hantering, planering och delegering, såväl som återkoppling till kund. • Ansvara för licenshantering mot kund, inköp av programvarulicenser, teckna licensavtal samt uppföljning • Planera, genomföra samt följa upp AMABS’s hållbarhetsmål Mer information arbetsuppgifter ges under intervjutillfället. Om dig Vi söker dig med god administrativ förmåga som med ordning och reda gärna agerar spindeln i nätet. Du får gärna ha erfarenhet av arbete i projektform, antingen som projektledare eller samordnare. Du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift samt har goda kunskaper i office-paketet. Som person ser vi gärna att du är en glad, sprudlande person som bidrar med positivitet på arbetsplatsen. Du mår bra av mötet med andra människor och motiveras av kontakten med såväl kunder som kollegor där din kommunikativa styrka kommer väl till pass. Du tycker om att ta ansvar för dina arbetsområden och ser till att genom ett strukturerat, ordningsamt arbetssätt hantera de utmaningar som kan uppstå under en arbetsdag. Stor vikt kommer läggas vid de personliga egenskaperna. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Amab. Rekryteringsprocess • CV-urval • Intervju (Framtiden) • Referenser (Framtiden) • Intervju med kund • Beslut Villkor Startdatum: Enligt ÖK Ort: Karlstad Omfattning: Heltid Arbetstider: Kontorstider

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons