OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

För en kunds räkning söker vi just nu en förvaltare till ett konsultuppdrag i Stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas pågå i 4 månader med start omgående.

Om uppdraget Du kommer ingå i ett team bestående av områdeschef, förvaltare, förvaltningskoordinator, uthyrare, fastighetstekniker och miljövärdar.

Som förvaltare ansvarar du för fastighetsbeståndet ur ett övergripande tekniskt och ekonomiskt perspektiv, samt att detta görs enligt vår kunds förvaltningsfilosofi på ett affärsmässigt optimalt sätt. Du leder, fördelar och utvecklar det dagliga arbetet med drift och underhåll och det ställs höga krav på att du är en god ledare och förebild samt är proaktiv och initiativrik.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning
  • Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete
  • Arbeta fram investeringsbeslut
  • Driva och följa upp energieffektiviseringsprojekt
  • Kontakt med hyresgäster
  • Besiktning av lägenheter
  • Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området
  • Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system

Övrigt: Period: 4 månader med start per omgående Omfattning: heltid Placering: Stockholm, norra sida Bakgrundskontroll: bakgrundskontroll är en del en denna process.

Om dig Vi ser att du minst har ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av hyresrätter, och gärna erfarenhet av att ha arbetat i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare eller liknande i fastighetsbranschen och är van med hyresgästkontakter. Tidigare erfarenhet av arbetsledning är ett krav.

Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excelkunskaper i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är B-körkort ett krav för denna tjänst.

Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Rollen som förvaltare innebär skiftande arbetsuppgifter, och vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att prioritera. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete.Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons