OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-17

Om tjänstenArbetsuppgifter

Systemköp söker nu en Administratör för att vara med och utveckla deras relationertill nästa nivå. Rollen är en kontorstjänst där du hjälper Systemköps leverantörssäljare och medlemmar genom att bland annatadministrerar mail,svara på frågor, instruerar samt utbildar i Systemköpssystem. Rollen primära fokus är:

  • Reaktiv och proaktiv support: Svara på frågor och hjälpa leverantörer och medlemmar samt arbete proaktiv med att förebygga problem genom att förutse deras behov och utmaningar
  • Relationsskapande: Genom att förstå leverantörssäljarna och medlemmars behov, utmaningar och mål ge support på bästa sätt som bygger starka och långsiktiga relationer.
  • Utbildning:Genom support utbilda och skapa bästa förutsättningarna för både Systemköp, deras leverantörer och medlemmar.
  • Produktförbättring och feedback:Genom det supporterande arbetet samla in feedback och bidra till att utveckling av Systemköps system.

    Arbetstider:PrimärtMåndag Fredag, 08: 00 - 17:00.

    Anställningsform:Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning på 6 månader tillämpas.

    Start för tjänsten:Start för tjänsten är i augusti alternativt i september.

    Adress till arbetsplats:Stortorget 8, 211 34 Malmö. Goda möjligheter finns även till att jobba hemifrån i viss utsträckning.

    Om Systemköp

    Nytänkande Systemköp som är i stark tillväxt är ett lojalitetsprogram inom HORECAsegmentet (Hotell, Restauranger, Caféer och Cateringföretag). De tillhandahåller en digital tjänst ochgenom sin unikaaffärsmodell skapar de ökad lönsamhet för bådesina samarbetspartners och medlemmar. Läs mer på systemkop.seSystemköp är dotterbolag till och har ett nära samarbete medSvensk Cater som är ett av Sveriges ledande grossistföretag med kunder inom restaurang- och offentlig måltidsservice. De är rikstäckande, från Luleå i norr till Malmö i syd. Ett starkt, lokalt engagemang är Svensk Caters signum och ambition är att vara en flexibel partner som förutom god service ger deras kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. Ägare är Euro Cater A/S och i samma koncern ingår även Dansk Cater. Läs mer på svenskcater.se

    Krav och egenskaperKrav
      • Mycket god svenska i tal och skrift
      • Erfarenhet från liknande roll (Administratör,Mäklarassistent, Kundsupporteller liknande)
      • God datavana
        Meriterande
        • Erfarenhet från verksamhet inom foodservice
        • Kunskaper inom Office-paketet och PowerBi
        Egenskaper

        För att lyckas och trivas i denna roll är det viktigt att du ärstrukturerad och serviceminded. Du är en duktig kommunikatör, både i skrift och tal, detta för att kunna bemöta leverantörer och medlemmar på bästa sätt. Vidare såär du enproblemlösaresomhar lätt att förstå och sätta dig in i andras utmaningar och kan se utmaningarna ur derasperspektiv. Du är också bra på attanalysera och arbeta proaktivt för att i ett tidigt skedekunna hjälpa ochutbilda leverantörer och medlemmar. Sist men inte minst så är duenutprägladTeamplayer somtrivs med att ha många bollar i luften och är flexibel.

        Du ska vara en godrepresentant för Systemköp och det viktigaste är inte vad du gjort tidigare utan vad du kan bidra med framåt. Då stabilitet är viktigt för Systemköp så bör du kunna se dig trivas och utvecklas i rollen innan du vill vidare till nästa roll. Stor vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper.

        Lön och Förmåner

        Lön och förmåner: Enligt överenskommelse

        Rekryteringsprocessen

        Marketpeople har en rättvis, enkel & högst digital rekryteringsprocess som skapar samma förutsättningar för alla sökande.

        Direkt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter. För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen.

        De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta email ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen: ett sista urval för att sedan bli presenterad för vår kund som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen.

        Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

        Om Marketpeople

        Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar.

        Enkelt uttryckt: Beyond recruitment.

        Hemsida: www.marketpeople.se

        Mer info

        Omfattning Heltid
        Varaktighet Tillsvidare
        Antal platser 1
        Lön Fast månads- vecko- eller timlön

        Sök jobbet

        Ansök via arbetsgivarens hemsida

        Skicka ansökan

        Dela annons