OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-17

Drömmer du om att varje dag gå till en arbetsplats där du, genom nära samarbete och stark dialog, säkerställer bästa möjliga service och partnerskap med Cabonlines förare och åkare? Tillsammans med ditt team strävar du efter ständig förbättring och utveckling för att ligga i framkant inom transportbranschen.

Vi letar efter dig som vill ta ett stort ansvar för att öka kundnöjdheten och förarnöjdheten genom att fungera som den primära kontaktpersonen för Cabonlines förare och åkare i Umeå och Sundsvall, när det gäller deras utmaningar, frågor och behov, och säkerställa snabb och effektiv hantering av alla frågor.

Arbetsbeskrivning

I din roll som Quality Coordinator kommer du att:

  • Säkerställa kundnöjdhet gällande produkt och service.
  • Hantera administrativa uppgifter, såsom rättning av köruppdrag och kontroll av avvikelser, enligt etablerade rutiner.
  • Ansvara för informationsflödet och kontinuerligt kommunicera aktuell information till Cabonlines förare.
  • Bygga starka och långsiktiga relationer med våra förare och åkare genom att visa engagemang, empati och professionalism.
  • Ta initiativ för att säkerställa att våra förare och åkare upplever hög kvalitet i sina interaktioner med förarservice och att deras behov tillgodoses på bästa möjliga sätt.
  • Fungera som den primära kontaktpersonen för våra förare och åkare när det gäller deras utmaningar, frågor och behov, och säkerställa snabb och effektiv hantering av alla frågor.

Du kommer att rapportera till Area Manager och arbeta från Cabonlines kontor i Umeå. Rollen utgår från Umeå men behöver röra sig i hela region norr vid behov.

Din profil

För att passa in i rollen ser vi att du har minst ett par års erfarenhet av att leda andra inom transportbranschen eller liknande roller, exempelvis som konsultchef, gärna från en mångkulturell organisation. Du är initiativtagande, relationsbyggande, ansvarsfull och lösningsorienterad. Du är en skicklig relationsbyggare som skapar tillit och förtroende både internt och externt.

Vidare har du ha en god förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande är om du behärskar andra språk. Du är även en van användare av Office-paketet och innehar B-körkort.

Om Cabonline

Cabonline är Nordens ledande taxiföretag med cirka 2 500 anslutna åkerier och cirka 4 900 bilar i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Inom Cabonline finns en rad välkända varumärken som TaxiKurir, Taxi Skåne, Taxi Väst, Umeå Taxi, Sverigetaxi, TOPCAB, Norgestaxi, Kovanen. Genom Cabonline får åkerierna tillgång till attraktiva kundavtal, stöd från branschledande teknikutveckling samt nytta av stordriftsfördelar, effektiv service och en gemensam infrastruktur. Gruppen omsatte 2022 cirka 5,5 Mdr SEK. För mer information: www.cabonlinegroup.com

Ansök enkelt med ditt CV

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och du kommer att utgå från Cabonlines kontor i Umeå. Om du tycker det här låter som något för dig så ansök enkelt med ditt cv, du behöver inte skicka med något personligt brev. Arbetspsykologiska tester är en del av urvalet i den här rekryteringsprocessen. I de här rekryteringen samarbetar Cabonline med Inhouse AB. Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka din ansökan. För frågor om rollen, kontakta rekryteringskonsult Sandra Pettersson, [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons