OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vår kund inom banksektorn söker en inköpskonsult för ett uppdrag i Stockholm.
Uppdragsbeskrivning:
De letar efter en person med gedigen erfarenhet av inköp och förmåga att arbeta självständigt med olika inköpsrelaterade projekt, med fokus på att leverera högt värde i rätt tid.
Som tillfällig inköpschef inom kundens inköpsteam kommer du att ansvara för att leverera högvärdiga inköpstjänster. Rollen innebär att utföra inköpsprojekt och förhandla om befintliga avtal, identifiera och genomföra besparingar, kommunicera och integrera med interna intressenter, säkerställa gränsöverskridande och tvärdelningsspecifika aspekter av inköp, hantera operativa risker och driva processeffektivitet för att säkra kundens affärsplanmål. Du kommer i hög grad att samarbeta och arbeta tillsammans med bankens inköpsexperter.
Vad du kommer att göra:
Krav:
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.