På IST strävar vi efter att utveckla produkter och lösningar som gör skillnad i samhället, det gör vi genom att effektivisera och digitalisera skolan. Vi drivs av vår vision att alla har rätt till en bra skola och att vi med vår erfarenhet, kunskap och teknik möjliggör till ett fortsatt lärande.
Vi söker just nu en supportmedarbetare för att stärka vår Customer Success organisation! Vill du också göra skillnad på riktigt? Vi söker dig som har passion för att bidra till det viktiga uppdraget att hjälpa och stödja våra kunder i våra produkter som bidrar till ett förbättrat digitalt lärande.
Om IST
Vi är det ledande EdTech-företaget i Skandinavien med över fem miljoner användare som framåt även siktar globalt.
Varje dag kommer vi till jobbet med vetskapen om att våra produkter har en positiv inverkan på samhället. Vi är dedikerade till att utveckla lösningar som ger människor de bästa möjligheterna att lära sig och växa. Vi samarbetar med våra användare för att skapar produkter som förenklar de dagliga rutinerna. Tillsammans med våra användare utvecklar vi digitala lösningar för ett bättre sätt att lära. Vi kombinerar teknisk kompetens med arbetslivserfarenhet från skolor för att förändra världen.
Om rollen
Vi söker nu en engagerad supportmedarbetare som kommer att spela en central roll i att tillhandahålla användar- och teknisk support för våra kunder. I denna roll kommer du att fokusera på att lösa kundärenden via telefon och kundportal, vilket är kärnan i att säkerställa en effektiv användarupplevelse.
På supporten kommer du att vara en del av ett professionellt team där varje individ bidrar till teamets framgång. Vi strävar efter en arbetsmiljö där samarbete och ömsesidig respekt skapar en positiv atmosfär. Du kommer utgå från något av våra kontor i Växjö eller Stockholm, beroende på vad som passar dig bäst.
Din passion för att hjälpa och din tekniska expertis kommer att göra dig värdefull för våra användare. Om du söker en meningsfull roll där du kan göra skillnad och samtidigt vara en del av ett kompetent team, ser vi fram emot att välkomna dig till vårt supportteam.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare kommer dina huvudsakliga ansvarsområden att inkludera:
Vem är du?
Vi söker en passionerad supportmedarbetare med följande kvalifikationer:
Kvalifikationer:
Ansökan
Välkommen att skicka in din ansökan snarast, dock senast 2024-05-12. Löpande urval kan komma att tillämpas och intervjuer kan påbörjas innan sista ansökningsdatum så ansök gärna så snart som möjligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Amra Eljami, Head of Support & Maintenance eller vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta [email protected]. Ansökningar vill vi ha via ansökningslänken för att värna om persondataskyddet.
Bakgrundskontroller kan komma att genomföras i rekryteringsprocessen.
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt supportteam där vi gemensamt strävar efter att överträffa förväntningar och leverera högkvalitativ service till våra användare!