Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-12

Du kommer att arbeta på avdelningen för kundservice, vars huvudsyssla består av kontakt med parkörer som har frågor om kontrollavgifter men även nära kontakt med våra uppdragsgivare.

Som ledare för ett kundserviceteam är det din uppgift att säkerställa att ni levererar bästa möjliga kundupplevelse.


Vi söker:

Du är utåtriktad, ansvarstagande och kan hantera ett högt tempo.

Du är driven, lösningsorienterad, effektiv och professionell i ditt arbete.

Du är van att arbeta med dator och skriver och talar obehindrat på svenska och engelska. Vidare är du en lagspelare som är bra på att samarbeta och bygga relationer med såväl hyresgäster som kollegor.

Vi ser gärna att du har erfarenheter från att arbeta inom service, med fördel inom parkeringsbranschen.


Arbetstider:

Du kommer att arbeta vardagar, dagtid 08: 00-16:30.

Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning.


Om oss:

Vi är ett expansivt företag som värdesätter medarbetarnas utveckling. Tjänsten är en tillsvidareanställning på vårt huvudkontor i Södertälje.

Ansökningar med CV och personligt brev samt eventuella frågor om tjänsten ställs till [email protected] senast 2024-04-30.

Mer information om vårt företag hittar du på www.pservice.se

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens e-post

Skicka ansökan

Dela annons