Vår kund har behov av en ekonomiassistent med erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
Konsultuppdraget omfattar kundreskontra i form av kundfakturering samt likvid, hantering av inkasso, påminnelser samt validering och förkontering av leverantörsfakturor. Konsulten kommer även att arbeta med löpande bokföring och avstämningar i bokslut samt backup för leverantörsreskontra.
Vem är du?
Konsulten bör ha följande erfarenhet/kompetenser;
• Kundreskontra samt leverantörsreskontra
• Likvid – filinläsningar/manuella inbetalningar samt avstämning
• Excel - god grundkunskap
• God systemvana
• Erfarenhet av Unit4 (fd Agresso) är meriterande
Du erbjuds
Du kommer att vara anställd av Jurek Talents och vara stationerad ute hos vår kund i Stockholm. Omfattningen är på 100%. Startdatum för konsultuppdraget är 2024-05-13, eller enligt överenskommelse, och löper till och med 2024-08-31. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Emelie Kumlin på [email protected]. Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Om verksamheten
Jurek Recruitment & Consulting erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Sökord: Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, accountant, accounts payable, kundreskontra, redovisningsassistent
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Godkänn cookies
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.