OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida jurek.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-11

Vår kund har behov av en ekonomiassistent med erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra. Välkommen med din ansökan redan idag! Arbetsuppgifter Konsultuppdraget omfattar kundreskontra i form av kundfakturering samt likvid, hantering av inkasso, påminnelser samt validering och förkontering av leverantörsfakturor. Konsulten kommer även att arbeta med löpande bokföring och avstämningar i bokslut samt backup för leverantörsreskontra. Vem är du? Konsulten bör ha följande erfarenhet/kompetenser; • Kundreskontra samt leverantörsreskontra • Likvid – filinläsningar/manuella inbetalningar samt avstämning • Excel - god grundkunskap • God systemvana • Erfarenhet av Unit4 (fd Agresso) är meriterande Du erbjuds Du kommer att vara anställd av Jurek Talents och vara stationerad ute hos vår kund i Stockholm. Omfattningen är på 100%. Startdatum för konsultuppdraget är 2024-05-13, eller enligt överenskommelse, och löper till och med 2024-08-31. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Emelie Kumlin på [email protected]. Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om verksamheten Jurek Recruitment & Consulting erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Sökord: Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, accountant, accounts payable, kundreskontra, redovisningsassistent

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons