Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-11

PrimeComp är det mångsidiga konsultbolaget inom teknik och ekonomi. Med vår unika kombination av erfarenhet och expertis erbjuder vi en rad varierande tjänster för att skapa lönsamma, innovativa och hållbara lösningar.

Arbetsbeskrivning:

Är du en driven och engagerad inköpare som nu skulle vilja ta nästa steg i din karriär? Då är det kanske just dig vi söker!

Vi på PrimeComp söker just nu en operativ inköpare till vår konsultverksamhet. Dukommer att spela en central roll i att säkerställa att kundens inköp är kostnadseffektiva, av hög kvalitet och stödjer dess övergripande företagsmål. Du kommer enskilt att ansvara för en leverantörsbasdär dina arbetsuppgifter omfattarorder management och leveransbevakning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:

  • Skapa och upprätthålla dokumentation av KPI:er(Key Performance Indicators).
  • Hantera och uppdatera kundens affärsdata i olika system.
  • Analysera leverantörsprestanda för att säkerställa kvalitet och leveransnivåer.
  • Aktivt delta i olikaleverantörsmöten.
  • Säkerställa att planerade aktiviteter och åtgärder genomförs enligt överenskomna tidsramar.
  • Regelbunden kommunikation och samarbete med leverantörer.

Kompetens:

För att vara framgångsrik i rollen som operativ inköparei detta uppdragbör du ha följande kompetenser:

  • 2-3 års erfarenhet av att arbeta i rollen som operativ inköpare. Erfarenhet inom tillverkande industriär meriterande.
  • Har insikt ochförståelse för samtliga aspekter av inköpsprocessen.
  • Förmåga att förhandla samtbygga och underhålla goda relationer med leverantörer och andra samarbetspartners.
  • Förmåga att analysera data och information för att fatta beslut om inköp och lagerhantering.
  • Goda kunskaper isvenska och engelska - både i tal och skrift.

Personliga egenskaper:

  • Noggrann samt ett gott öga för analytiskt tänkande.
  • Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
  • God förmåga att kommunicera och arbeta tillsammans med andra.
  • Förmåga att hantera flera olika uppgifter samtidigt.
  • Viljan och drivet att lära sig nya saker och ständigt utvecklas.
  • Förmåga att skapa förtroende mot kollegor och kunder.
  • Förmågan att vara förändringsbenägen - kunna anpassa sig, acceptera tvära kast och nya förutsättningar i rollen som konsult

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons