OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-09

Trivs du i en koordinerande roll med mycket kundkontakt? Drivs du av att ge kunder och medarbetare service i världsklass? Kombinerar du noggrannhet med ett sinne för att hitta nya lösningar? Fortsätt i så fall läsa för då kan du mycket väl bli en av våra medarbetare till kundsupport på avdelningen Kemi & Tillämpad Mekanik, inom divisionen Material & Produktion. Om oss Inom RISE är vi av uppfattningen att det är genom samverkan med kollegor, kunder och samarbetspartners som vi utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens. Om du motiveras av att arbeta i en framåtblickande och innovativ miljö där samarbete är en del av vardagen så tror vi att du har rätt attityd och drivkraft för att lyckas i den här rollen som kundsupportsadministratör på avdelningen Kemi & Tillämpad Mekanik. Om rollen I rollen som kundsupportadministratör har du en central roll och är RISE ansikte utåt i relationen med kund. Du arbetar under stort eget ansvar. För kundsupport är exempel på arbetsuppgifter: - Kundkontakter samt kontakt med RISE enhetschefer, ingenjörer och forskare avseende support och administrativa frågor - Delta i marknadsföringsaktiviteter - Orderhantering - Hantering och granskning av dokument internt/externt - Inrapportering av resultat från PowerBi och Flow. - Fakturahantering - Övriga avdelningsspecifika arbetsuppgifter Placering för tjänsten är Borås Vem är du? För att bli framgångsrik i rollen är du självständigt och proaktivt. Du är flexibel och lyhörd samt tillför ordning och struktur i de kundprocesser du driver och/eller medverkar i. Du har erfarenhet från att arbeta i affärssystem och CRM-system. Vi ser gärna att du är förtrogen med Excel och det är meriterande om du tidigare arbetat med Power Bi. För att trivas i rollen drivs du av förändring och utveckling samt trivs i en miljö där du förväntas ta egna initiativ för att lösa problem som uppstår. Våra kunder och samarbetspartners är både nationella och internationella vilket innebär att du kommunicerar bekvämt på så väl svenska som engelska i både tal och skrift. Då rollen innebär många kundrelationer är det avgörande att du har ett genuint servicetänk samtidigt som du kan prioritera och sätta gränser vid behov. Du har en för verksamheten relevant gymnasial utbildning och erfarenhet från direkt kundkontakt och service är ett krav för rollen. Intresse för Kemi kan vara en fördel. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Välkommen med din ansökan! Låter detta intressant och du vill veta mer är du välkommen att kontakta avdelningschef Fredrik Däveskog 0105165082. Vi vill ha din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden, dock senast 28 April.   Våra fackliga representanter är: Ulf Nordberg, Sveriges Ingenjörer, 010-5166959 och Linda Ikatti, Unionen, 010-5165161.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons