OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och serviceinriktad servicedesk-tekniker till vårt IT-team i Stockholm. Som servicedesk-tekniker kommer du att vara den första kontaktpunkten för våra användare när de stöter på tekniska problem. Du kommer att arbeta nära våra kollegor inom IT och vara ansvarig för att hantera ärenden samt följa upp med användarna. Arbetsuppgifterna består bland annat i:
OBS! Tjänsten är i Stockholm.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för att ge bra service och har ett genuint intresse för IT. Du är positiv som person, trivs med att jobba i grupp, gillar att hjälpa folk samt tycker det är kul med problemlösning. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.