OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Att arbeta i Front Office kan beskrivas lite som att vara ”på scen” varje dag, då du är i ständigt fokus och finns tillgänglig för våra gäster. Teamet består idag av cirka 35 medarbetare med olika ansvarsområden men som tillsammans arbetar mot det gemensamma målet att överträffa våra gästers förväntningar. Just nu söker vi efter dig som vill vara en del av detta fantastiska team!
ANSVARSOMRÅDEN
Rollen som Supervisor för Guest Service är en bred och ansvarsfull roll där du primärt har ett helhetsansvar över butiken Grand Affections och rutinerna i vår Guest Service.
Grand Affections är en liten butik som gäster och kunder besöker för att hitta det där lilla extra. Placerad mitt i vår lobby erbjuder den sin lilla yta till trots allt man kan tänkas behöva för att förgylla vardagen, så som smycken, skor och kläder men även vårt eget te och egenproducerad honung. Vi samarbetar även med olika leverantörer och märken för att erbjuda ett varierat och förstklassigt sortiment.
Som Supervisor för Guest service har du både ett ekonomiskt ansvar över butiken i form av rapportering samt kontinuerligt kontakt och försäljningsuppföljning med våra leverantörer.
Vidare ingår även uppgifter så som:
Butiken är öppen mellan 08: 00 på morgonen till 20:00 på kvällen, man arbetar på rullande schema blandat med dag/kväll samt helger och högtidsdagar.
VEM ÄR DU?
Som person ska du ha en genuin känsla för service och ett stort intresse för mode– därför värderar vi dina personliga egenskaper högt.
Vidare ser vi gärna att du är:
VI ERBJUDER:
Vi utför bakgrundskontroller som en del av vår rekryteringsprocess. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.