OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent som är tillgänglig för ett fyra veckors konsultuppdrag till sommaren med start v 29. Tjänsten är placerad på kundens huvudkontor i Lund och du rapporterar till kundens Accounting manager.
Önskvärt att du är tillgänglig för överlämning i mitten av juni innan uppdraget startar.
Vi ser att du är:
- Noggrann och strukturerad
- Ansvarstagande
- Självständig
- Detaljorienterad
- Serviceminded
- Prestigelös
- Kommunikativ
Ansvarsområden
- Löpande bokföring
- Leverantörsreskontra
- Bokföring av kundinbetalningar
- Kontroll av reseräkningar
- Hantera bankkonton, betalningar och återrapporteringar
Kvalifikationer
- Minst 2-3 års erfarenhet av nedan nämnda arbetsuppgifter i internationell miljö
- Erfarenhet av Microsoft Dynamics NAV
- Goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift)
- Goda IT-kunskaper, främst i Office paketet
- Tjänsten ställer höga krav på att du är självgående och tar eget ansvar men också att du är beredd att ge service till andra i organisationen.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.