OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida thepace.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-02

Ditt uppdrag I rollen som Chef för Servicehuben har du en central plats på bolaget där du, gemensamt med ditt team om fyra personer, är ansiktet utåt och ser till att leverera förstklassig service mot såväl kollegor, besökare och samarbetspartners. Teamet arbetar tillsammans för att driva AMF Fastigheters fem hubbar i Stockholm framåt där ni kommer att utgå från arbetsplatsen i MOOD-gallerian.

Du kommer att arbeta strategiskt med planering och utveckling men även operativt, där ni i teamet hjälpts åt och samarbetar i det dagliga för att skapa en trivsam och välkomnande arbetsmiljö. I rollen har du många kontaktytor och arbetar även med andra avdelningar likväl som med externa parter, därför ser vi att du är framåtlutad och trivs med att bygga långsiktiga relationer.

I maj byter AMF Fastigheter lokaler i centrala Stockholm och du kommer få vara med på en spännande förändringsresa. Här får du möjligheten att bidra till både företagskultur, arbetsmiljö samt att utveckla en effektiv och trivsam arbetsplats.

Andra ansvarsområden i din roll:

  • Personalansvar över fyra kollegor i Servicehuben - vägledning, uppföljningsmöten, lönesamtal etc.
  • Utveckla och förbättra processer för onboarding tillsammans med teamet samt HR och IT
  • Budgetansvar över avdelningen och de fem hubbarna
  • Ansvarig över leverantörsupphandlingar med stöttning av inköpsavdelningen
  • Ansvarig över företagets växel och felanmälan
  • Upprätthålla och utveckla servicen och samarbetet med både hyresgäster och leverantörer

Rollen som Chef för Servicehuben är ett föräldravikariat via The Pace på 12 månader. Uppdraget är på heltid med start i maj och du kommer att utgå från AMF Fastigheters nya och fina lokaler i MOOD.

Din bakgrund För att lyckas i rollen som Chef för Servicehuben ser vi att du värdesätter människorna runt dig. Du har en positiv inställning och trivs när du tillsammans med dina kollegor får leverera en förstklassig service. Som person är du framåtlutad och har en förmåga att kunna bemöta olika människor på ett bra sätt där du är lyhörd, kommunikativ och pedagogisk. Du ser lösningar framför problem och har en förmåga att kunna arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt utan att tumma på kvalitén.

Som person är du prestigelös, du hugger tag där det behövs samt trivs i en fartfylld roll med mycket ansvar. Vidare ser vi att du har förmågan att se saker ur ett helikopterperspektiv och känner dig trygg i att ta egna beslut och är duktig på att prioritera.

Vi värdesätter dina personliga egenskaper men ser också att du har tidigare erfarenhet från en serviceinriktad roll, gärna inom reception/kontor. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av ledarskap och/eller har jobbat i en liknande roll tidigare.

Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Du har goda systemkunskaper, främst inom Office-paketet.

Om AMF Fastigheter AMF Fastigheter är ett av Sveriges största fastighetsbolag med 35 kommersiella fastigheter i Stockholm och Sundbyberg. Vi äger, utvecklar och förvaltar några av Stockholms mest attraktiva kontor och handelsplatser. Vi vågar tänka nytt och skapar hållbara platser där människor vill vara. 

Vi drivs av att skapa hållbara och dynamiska stadsrum med moderna kontor och handelsplatser som får människor att inspireras, växa och må riktigt bra. Tillsammans med hyresgäster, kommuner, grannar och andra samarbetspartners skapar vi platser där människor vill vara. ​

Läs mer om AMF Fastigheter här.

När du blir en av oss Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Elin Eriksson ([email protected]) och Konsultchef Philip Alfredsson ([email protected]) .

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons