Om tjänsten

Besök hemsida jobbify.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-29

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en person som trivs i en roll där struktur, affärsmässighet och högt kundfokus är viktiga ledord? Vi söker dig som vill vara med och ansvara för- och driva utvecklingen av företagets kundvårdsarbete. Vad vi erbjuder? En trygg och trivsam miljö med engagerade och hjälpsamma kollegor! Ansluter du till vårt team kan vi garantera både utmaning och utveckling i ett stabilt och expansivt bolag. Som Support Manager hos Axentia har du fullt personalansvar över medarbetarna på supportavdelningen och tillsammans bygger ni förtroendefulla relationer till våra kunder och tillser att de får ut vad som förväntas av våra produkter utifrån sina mål och behov. I ditt ansvar ligger att förvalta och vidareutveckla våra befintliga kund- och partnerrelationer och att skapa hållbara rutiner och processer kring företagets service- och supportarbete. Du ansvarar för att i vår supportorganisation, leda, organisera och planera vårt supportarbete på kort och lång sikt och motivera andra medarbetare att realisera största möjliga värde för våra kunder och verksamheter. I rollen är du inblandad i många stadier av kundrelationen och har en god överblick över kundens livscykel. Här fungerar du som en brygga mellan sälj- och supportteamen där stort fokus ligger på löpande god och proaktiv support, behovsanalys och merförsäljning. Rollen innefattar både operativt och strategiskt arbete kring att bibehålla och utveckla våra kunder och samarbetspartners. I rollen förväntas du att påverka och driva utvecklingen av våra arbetssätt och bidra till att vi arbetar strukturerat och effektivt och med högsta kundfokus i alla led. Du ansvarar för att våra kund- och leverantörsavtal efterlevs och att dokumentationen kring utförda tjänster och service är korrekt såväl externt som internt i våra affärssystem. Det innebär en tät kontakt med underleverantörer, kunder och partners för att säkerställa att samarbetena flyter som förväntat för alla inblandade. Främsta fokus i rollen är:
  • Långsiktig kund- och partnervård
  • Att leda och coacha dina medarbetare
  • Att främja Axentias varumärke och produkter
  • Proaktiv problemlösning
I rollen har du tätt samarbete med hela den övriga organisationen och du kommer att vara en del av Axentias ledningsgrupp. Du rapporterar till VD och tjänsten är placerad på vårt kontor i Mjärdevi Linköping.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons