OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-28

Har du erfarenhet av arbete som registrator eller administratör och gillar att arbeta i ett högt tempo? Då kan det vara just dig vi söker!

Om uppdraget

I samband med att det nu är dags för EU-val så söker vår kund förstärkning inför detta samhällsviktiga uppdrag. Vi på söker nu ett flertal konsulter, administratörer / registratorer, som fram till sommaren vill hoppa på ett nytt spännande uppdrag. Uppdraget börjar den 13 maj ochkommer att pågå till början av v.24. Tjänsten är på 100% och utgår från kundens lokaler i centrala Sundbyberg, det kan även förekommahelgarbete vid behov efter överenskommelse med ansvarig handledare.

Innan start krävs godkänd säkerhetsintervju samt registerkontroll som genomförs på plats i Bemannias lokaler.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du vara en viktig del i vår kunds dagliga drift. Du kommer ha ett stort fokus på posthantering samt registrering av inkommet material. Det kan även förekomma arbete med diarieföring av olika handlingar samt ärenden och ta fram information kopplat till detta.

Då uppdragets uppgifter är av känslig natur så kräver hanteringen av dessa noggrannhet och effektivitet. Vi ser att du som person har lätt för att lära dig nya saker, trivs med att arbeta digitalt mellan olika system och att du överlag har en god förmåga att arbeta med data som verktyg. Uppdraget innebär mycket interna kontakter och för detta vill vi ha en person med stort samarbetsförmåga och som trivs bra med att jobba i ett team.

Dina kvalifikationer

  • Grundläggande högskolebehörighet
  • Minst ett (1) års erfarenhet av likande arbete, inom exempelvis administration
  • Goda kunskaper i MS Office
  • Goda allmänna datakunskaper och enkelt kunna hantera olika system
  • Flytande i svenska i såväl tal som skrift

Vi söker dig som är noggrann, flink och som kan jobba både manuellt med papper, stämpla sortera, kuvertera och dessutom kunna slå i kundens system.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, den 8 april2024.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons