OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Söker du en utmanande och stimulerande roll? Vill du arbeta hos ett föränderligt och växande bolag som verkligen bryr sig om sina kollegor? Då finns den perfekta rollen för dig att söka!

Plats: GävleStart: När rätt kandidat är tillgänglig

Vår kundWinn Hotel Group äger, driver och utvecklar hotell med personlighet, engagemang och glädje. Deras affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och är den absolut viktigaste delen i verksamheten.”Vår affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och den absolut viktigaste delen i vår verksamhet. Vi alla jobbar med vår PEGA som står för personlighet, engagemang, glädje och affärsmässighet. Dessa ord är våra kärnvärden och de bär vi med oss varje dag och är något vi brinner för. Det är viktigt att orden känns bra i magen för dig och att du är överens med våra värderingar och tar dig an dem på ditt eget personliga sätt.” – Sara, EkonomichefDet här är en dynamisk arbetsplats, där teamet är helt prestigelös och där man når sina mål tillsammans! Vår kund har stora framtidsambitioner och du kommer att ansluta till en organisation i en förändringsresa. Här är det full fart dagligen, med en trygg struktur att luta sig mot samtidigt som nya utmaningar uppstår.Din profilSom Ansvarig ekonom hos Winn Hotel Group, så kommer du vara ekonomiansvarig för ett antal hotell. Du kommer ansvara för månadsbokslut, avstämningar, budget, prognoser, analyser, årsbokslut och vara ekonomisk rådgivare. Det är meriterande om du tidigare gjort årsredovisningar och kan ta på dig den uppgiften också. Kund - och leverantörsreskontra sköts av andra ekonomer, men det är viktigt att du kan hantera dessa grundläggande delar också för att verkligen förstå verksamheten och därmed kunna bidra till träffsäkra prognoser, analyser och budget åt hotellen. För att bli framgångsrik i rollen, krävs att du är riktigt bra på redovisning. Du har arbetat med hela redovisningskedjan från "ax till limpa" och gärna och även gjort årsredovisningar. En bra kombination skulle vara om du arbetat som kundansvarig redovisningskonsult och även arbetat "inhouse" som redovisningsekonom hos ett större privat bolag. Med det sagt så är det allra viktigaste din personlighet och attityd. Du är öppen och prestigelös, en riktig teamplayer. Du tycker om fartfyllda och föränderliga miljöer. Du tycker om effektivisering och ser systembyten som en möjlighet istället för en huvudvärk. Det är en komplex roll att förstå och sätta sig in i (Multibrandning med 12 hotell, 3 fastighetsbolag, vinimport och många olika system att lära sig). Du kommer få en genomtänkt onboardning, där du steg för steg får ta på dig mer ansvar. Du kommer du ha prestigelösa kollegor och ekonomichef vid din sida. Dekommer stötta dig tills du är helt inne i rollen. I rollen är du rådgivare åt hotellen och du rapporterar direkt till Ekonomichefen.Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Ekonomisk rådgivare
  • Månadsbokslut
  • Avstämningar
  • Budget
  • Prognoser och analyser
  • Årsbokslut

Skallkrav

  • Prestigelös teamplayer som tycker om förändring och effektivisering
  • Minst 3 års erfarenhet som redovisningsekonom och du har arbetat med hela redovisningskedjan inkl. årsbokslut

Meriterande

  • Någon form av eftergymnasial ekonomiutbildning
  • Erfarenhet från Hotellbranschen
  • Erfarenhet från redovisningsbyrå
  • Gjort årsredovisningar

Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan!

Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons