Vår söker för kunds räkning en ekonomiassistent till deras kundreskontragrupp. Du som har känsla för både service och struktur kan vara rätt person för tjänsten. Start är omgående, så sök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Som en del av vår kunds team kommer du att ha en central roll i att hantera kundupplägg i deras interna system samt att vara ansvarig för inkommande kundärenden och att ge support till kunder med fokus på kundreskontra.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera kundupplägg
* Hantera inkommande kundärenden och supportera kunder som berör kundreskontra
VI SÖKER DIG SOM
- Har en slutförd gymnasial utbildning
- Har tidigare erfarenhet av självständigt arbete inom kundreskontra
- Besitter god systemkunskap och Excel-kompetens
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Meriterande
- Eftergymnasial utbildning inom Ekonomi
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Serviceinriktad
- Strukturerad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Godkänn cookies
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.