OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-28

Om oss

Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat bolagen: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Teknisk förvaltning.

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här!

Om tjänsten

Som teknisk förvaltare hos Bredablick i Stockholm vårdar och vidareutvecklar du företagets kundrelationer. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för kundernas tekniska förvaltning och ha fokus på teknik och projekt.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

  • Kontinuerlig kundkontakt och uppföljning
  • Teknisk rådgivning till kunderna
  • Upphandlingar
  • Hantera medlemsärenden
  • Arbetsledande roll för driftpersonalen
  • Tillsyn och underhållsbesiktningar
  • Ansvara för driftsekonomi
  • Driva mindre projekt

Vi söker dig som

  • Har minst 3 års erfarenhet inom området
  • Har en relevant eftergymnasial utbildning inom fastighetsteknik eller liknande
  • Mycket goda kunskaper i svenska, i tal såväl som i skrift
  • Har B-körkort

Det ses som meriterande om du har tidigare erfarenhet från att driva projekt och om du tidigare har arbetat med bostadsrättsföreningar. Meriterande att vara tekniskt kunnig. Eftermiddags-/Kvällsarbete kan förekomma ett par gånger i månaden.

För att trivas i rollen tror vi att du som person

  • Samarbetar väl med andra. I rollen kommer du att samarbeta både internt och externt. I rollen kommunicerar du dagligen med kollegor, kunder och intressenter.
  • Är serviceinriktad. Servicen mot våra kunder och intressenter är kärnan i vår verksamhet, därför ställer vi stora krav på kundbemötandet.
  • Är flexibel. I rollen krävs det att du tar ansvar och anpassar din tid utefter dina uppgifter.
  • Är noggrann. Det är viktigt att du är uppmärksam på detaljer då du kommer att sitta med administration.
  • Har ett naturligt driv, är van vidett högt tempo och att hålla många bollar i luften.

Vi erbjuder dig

  • Stora möjligheter att vara med och påverka och bidrag till bolagets utveckling
  • Stora möjligheter att utvecklas inom bolaget
  • Friskvårdsbidrag

Övrig information
  • Placering: Stockholm
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
  • Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt

Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons