OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida libera.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-27

Uppdraget

Libera är nu på jakt efter en orderadministratör till vår kund i Strängnäs. Du kommer att vara en del av deras team för orderlogistik och spela en viktig roll för koordination mellan försäljning, produktion,logistikpartner och kund.

Som orderadministratörkommer din huvuduppgift i detta uppdrag vara att stödja organisationen med orderadministration. Ditt ansvarsområde omfattar allt från orderläggning till uppföljning av leveranser och att besvara frågor via telefon och mail. Du har daglig kontakt med interna såväl som externa partners och leverantörer globalt. Det är en roll där du kommer att ha uppgifter som berör hela supply chain avdelningen och arbetar i tät dialog med planering och marknad.

Vem du är

Som person är du ansvarstagande, serviceminded och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du bör ha ettstrukturerat arbetssätt och vara trygg i att självständigt agera på inkommande ärenden. Dutrivs med att ha många kontaktytor och har med fördel vana av att arbeta med internationell skeppning eller likvärdig export.

Relevant erfarenhet och utbildning:

  • Tidigare erfarenhet inom orderhanteirng, lagersupport eller liknande inom logistik eller produktion
  • Du behöver kunna kommunicera på professionell nivå på både svenska och engelska
  • God systemvana och meriterande med erfarenhet av affärssystemet Movex

Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet där konsultuppdraget sträcker sig på 3-4 månader till att börja med. Vi arbetar med löpande urval och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons