OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-27

Välkommen till Azets, ett outsourcingbolag där du får arbeta med välkända kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Gillar du ett kundnära arbete och säkerställa kvalité i lönearbete? Då välkomnar vi dig till vårt familjära team i Rotebro.  Arbetet som Payroll Consultant består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt som lönespecialist med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Tillsammans med kollegor och kund utvecklar du löpande dina kunder och har fokus på affärsutveckling.   Välkommen till Azets, ett outsourcingbolag där du får arbeta med välkända kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Gillar du ett kundnära arbete och säkerställa kvalité i lönearbete? Då välkomnar vi dig till vårt familjära team i Rotebro.  Arbetet som Payroll Consultant består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt som lönespecialist med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Tillsammans med kollegor och kund utvecklar du löpande dina kunder och har fokus på affärsutveckling.   Arbetet innebär också  * Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet  * Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi  * Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag  Vi söker dig som har  * Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete  * Erfarenhet av Agda  * Goda kunskaper i Engelska & svenska  * Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor  Excel vana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.   Azets erbjuder dig  Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi är drygt 350 st i Sverige, vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som ett modernt, väletablerat företag värnar vi om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter bla:  * En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra specialistområden (System, kund, HR mm)  * Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter  * Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF.  * Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv  * Wellbeing paket med schysst friskvårdsbidrag, kostnadsfri massage på kontoret och hälsofrämjande aktiviteter  Bli en del av Amazing Azets  Placering är i Rotebro, Sollentuna och tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Startdag enlig överenskommelse. Varmt välkommen att bli en del av Amanzing Azets!  Vid frågor, kontakta:  Jessica Ahlström, Consultant Manager, [email protected]   Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, [email protected]  #LI-Hybrid #LI-MK1

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons