OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Deltid
Publicerad 2024-03-27

Är du på jakt efter ett givande och socialt extrajobb? Då kan detta uppdraget vara rätt för dig! I rollen kommer du ansvara för att kontoret är i fint skick samt att alla medarbetare och gäster får högklassig service. Vi söker dig som är serviceinriktad och har förmågan att ta egna initiativ. Ansök redan idag då urval sker löpande! OM TJÄNSTEN I det här uppdraget kommer du att ansvara för den dagliga driften på kontoret hos vår kund. Det innefattar exempelvis att genomföra öppningsrutiner, fylla på kaffebönor, förbereda konferensrum inför möten och ta emot leveranser. I den här rollen kommer du inte vara stationerad vid en receptionsplats, utan du kommer att röra dig mellan olika våningsplan för att se till att det är en trevlig och fin miljö på samtliga plan. I denna roll förväntar vi oss att du kan jobba tisdagar och torsdagar med arbetstiden kl. 08.00-16.00. Det kan eventuellt adderas fler dagar efter behov. Vi söker dig som är glad, initiativtagande och hängiven till att skapa en varm och inbjudande miljö för både medarbetare samt gäster som besöker kontoret. Vi värdesätter att du kan lyfta blicken och på eget initiativ fixa och dona i lokalerna så att både medarbetare och gäster får ta del av högklassig service var än de befinner sig på kontoret. Du erbjuds - Ett spännande uppdrag på en av Sveriges och Europas topprankade arbetsplatser enligt GPTW - En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Ta emot och välkomna samtliga gäster och medarbetare * Ansvara för att det ser fint och välkomnande ut på kontorets ytor * Förbereda konferensrum inför möten * Ta emot och plocka beställningar av diverse inköp (mat, fika och liknande) VI SÖKER DIG SOM - Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% som förväntas pågå minst 12 månader fram - Har arbetslivserfarenhet från liknande roller, exempelvis receptionist, office coordinator eller motsvarande - Har tidigare arbetslivserfarenhet från kontorsmiljö - Har mycket goda språkkunskaper i både svenska och engelska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Strukturerad, uppmärksam och självgående - Social, serviceinriktad och positiv Vår rekryteringsprocess Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons