Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-03-26

Om tjänsten Gillar du att vara i händelsernas centrum? Brinner du för att hjälpa människor och erbjuda service i världsklass? Då kan detta jobb vara något för dig. Vi söker nu dig som vill arbeta under sommaren samt fortsätta som extrapersonal under hösten och våren hos vår kund. Du blir anställd av oss på KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag till vår kund på Avion Shopping, Umeå. Vi erbjuder dig ett trevligt arbete på ett härligt företag med mycket kundkontakt. Du arbetar oftast ensam på plats men kommer ingå i en arbetsgrupp där du och dina kollegor delar på arbetspassen under veckans alla dagar. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att: • Leverera förstklassig service till hyresgäster och externa besökare • Ansvara för försäljning av presentkort och andra produkter • Assistera och guida kunder vid behov • Assistera vid events • Postombud • Passerkortsbeställningar • Svara på frågor över mejl och telefon • Övrigt förekommande administrativa uppgifter Kvalifikationer Till rollen som receptionist söker vi dig som är en lösningsorienterad, social och engagerad person som motiveras av att få jobba med människor och att få ta eget ansvar. Vi söker dig som även förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare har du datorvana där du kan hantera enklare administrativa ärenden och kan navigera dig rätt i de vanligaste datorprogrammen – med fördel MS Office-paketet. Vidare bör du kunna göra dig förstådd på både svenska och engelska. Meriterande är om du har erfarenhet av serviceyrket och mer specifikt erfarenhet av den fysiska kundkontakten. Övrigt Arbetstiderna är förlagd vardagar, kvällar och helger. Eventuella kunskaps- och personlighetstester kan komma att göras på slutkandidat. Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: behovsanställning/extra vid behov Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Ebba Byström på [email protected]. Varmt välkommen in med din ansökan!

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons