OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida oio.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-26

Hos Precimeter spelar du en central roll i företagets dagliga verksamhet. Din huvuduppgift är att hantera frakt- och orderadministration för att säkerställa att kunderna får sina leveranser i tid och med hög kvalitet. Utöver detta kommer du att stödja kontorsadministrationen samt ekonomifunktionen. Vi söker en självgående och engagerad kollega som trivs med mångsidiga arbetsuppgifter och som vill vara en del av deras dynamiska team.

Om Precimeter

Precimeter är en ledande leverantör av högpresterande premiumprodukter inom mätteknik och flödesstyrning för gjuterier, som verkar globalt. Genom en stark ägare och en företagskultur som grundar sig i värden som långsiktighet, kvalitet, kundfokus och engagemang, är vi positionerade för att fortsätta vår resa som branschledare.

På Precimeter strävar vi efter att forma framtidens industri genom att erbjuda innovativa lösningar som ökar precision, effektivitet och hållbarhet i olika produktionsprocesser. Vi fokuserar på att leverera skräddarsydda mätsystem och övervakningsverktyg som möter våra kunders unika behov. Våra teknologier används inom områden som metallurgi, gruvdrift, gjuteri och andra tillverkningsindustrier.

Dina arbetsuppgifter
  • Boka frakt och upphämtning hos olika speditörer
  • Utfärda diverse frakt och exportdokument
  • Kundkontakt i samband med leveranser
  • Beställa kontorsmaterial samt hantera viss del av marknadsföringsmaterial
  • Fakturahantering
  • Support för säljavdelningen genom att generera enklare offerter och administrativt stöd
  • Samarbeta nära olika interna avdelningar för att säkerställa orderns resa från produktion, leverans till fakturering
  • Se till att kontorets lokaler är välkomnande och administrera inköp av kaffe, fika med mera samt anordna frukost på fredagar
Vi söker dig som har
  • Gymnasieutbildning
  • Några års erfarenhet inom order-, frakt- eller administrationsarbete
  • Har ett starkt intresse och engagemang i att leverera bra service internt och externt
  • God kommunikativ förmåga
  • Talar och skriver flytande svenska och engelska

För att trivas i denna rollen tror vi att du trivs i en koordinerande roll men många interna och externa kontaktytor. Du är serviceminded, problemlösande och trivs i en roll där dina dagar är varierande. Vi tror att du är person som är lyhörd, fungerar väl i grupp och du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter.

Om anställningen

Tjänsten är en direktanställning hos vår samarbetspartner Precimeter.

Adress: Ruskvädersgatan 22 Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, kontorstider Kontaktperson: Elsa Jonasson

Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons