OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Älskar du att skapa innehåll för webben? Gillar du att ha kundkontakt och vill hitta olika win-win möjligheter för våra kunder? Vill du vara med på en spännande resa med ett företag som har en viktig roll för samhället? Nu söker vi på Vården.se en Content & Customer Specialist på heltid till vårt härliga sajt-team!
Din roll som Content & Customer Specialist
Som Content & Customer Specialist kommer du i första hand att skriva och producera innehåll till Vården.se. Främst kommer du att skapa och förbättra innehåll till våra kunder, som är olika typer av vårdgivare, samt ha kontakt med dem. Det kommer bland annat innebära att du:
Dessutom kommer du att ansvara för vissa administrativa uppgifter, som att granska och godkänna omdömen och besvara bloggkommentarer.
Vem är du?
Som Content & Customer Specialist är det bra om du...
Några krav för tjänsten
Vi ser gärna att du har möjlighet att börja tjänsten så snart som möjligt.
Så ansöker du till tjänsten
Tycker du att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Då är du välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Mejla oss på [email protected] med följande:
Märk mejlet med “Ansökan Content & Customer Specialist”. Sista ansökningsdag är 14 april 23:59. Intervjuer sker löpande, så tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Om Vården.se
Sedan 2012 har vi samlat Sveriges legitimerade vårdgivare inom sjukvård och hälsa för att göra det lättare för patienter att söka, jämföra och boka den vård som passar dem bäst. Idag är vi Sveriges största samlingsplats och behöver nu dig i vårt team för att fortsätta vår resa framåt! Vårt fräscha kontor ligger vid Karlaplan, Östermalm, i Stockholm. Vi erbjuder en familjär företagskultur, ett flexibelt arbetsupplägg och stora utvecklingsmöjligheter.