OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida humana.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-25

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Vi söker nu en sommarvikarierande rekryteringsansvarig till Humana Assistans i Lund Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana assistans! Om tjänsten En viktig del i vår verksamhet är att hitta rätt assistenter till våra kunder, utifrån kundernas behov och önskemål. Som Rekryteringsansvarig kommer du att ansvara för rekrytering av personliga assistenter till distriktets kunder. Du arbetar i ett nära samarbete med våra Uppdragschefer, som ansvarar för att samordna den personliga assistansen hos våra kunder samt är närmsta chef till våra personliga assistenter. Tjänsten är en ett vikariat under vecka 27-31 med möjlighet att påbörja introduktion till arbetet innan. Placeringsort är vårt kontor i Lund. Vem är du? För att lyckats i rollen som rekryteringsansvarig behöver du ha en känsla för service och ett stort intresse för att arbeta med människor. Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Att du delar vår värdegrund glädje, engagemang och ansvar är av stor vikt då detta är vägledande för oss varje dag. Arbetet som Rekryteringsansvarig ställer krav på tålmodighet, noggrannhet och öppenhet hos dig som söker. Tjänsten kräver att du kan tänka utanför boxen och hitta nya kreativa sätt att attrahera kandidater i en utmanande bransch och att du har förmågan att driva arbetet framåt på egen hand, är en duktig administratör som ser fördelar med att ha ett strukturerat arbetssätt. Att vara serviceinriktad och bra på att kommunicera ser vi som en självklarhet för att lyckas i rollen. Formell utbildning är inget krav men vi ser med fördel att du har relevant eftergymnasial utbildning eller har pågående studier. Vi vill att du har erfarenhet av att arbeta med kundkontakt och är van att arbeta inom service. Du är bekväm med att kommunicera på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans eller arbete inom vård och omsorg eller erfarenhet av rekrytering i en liknande tjänst. Att jobba på Humana Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR Vad händer nu? Urval och intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons