OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-25

Har du erfarenhet av arbete med koordinering, planering och administration och är på jakt efter en ny utmaning? Då kan vi ha det perfekta uppdraget för dig! Vi söker en Planerare till Assa Abloy med start omgående! Innovation och hållbarhet är kärnan när vi utvecklar och levererar våra toppmoderna automatiserade port och dockningslösningar. Om tjänsten: I tjänsten som Planerare hos oss på ASSA ABLOY fyller personen en viktig och central funktion. Dagligen innebär tjänsten att personen leder och säkerställer att servicearbetet utförs och faktureras enligt plan. Detta bland annat genom att fördela arbetet för tekniker i fält, planera ut dem på arbeten och vid behov planera om för akutjobb eller liknande som dyker upp. Efter avslutat arbete säkerställer planeraren att kund blir korrekt fakturerad. För att kunna planera och fördela arbetet förutsätter det att man har bra dialog med våra tekniker samt kunder. Kommunikation via telefon sker kontinuerligt under hela arbetsdagen. Denna tjänst innebär mycket kommunikation med tekniker, kunder och övriga kollegor i kombination med mycket administration. Tjänsten är förlagd under dagtid 7-16 med placering på kontoret på Redegaten alla dgaar i veckan. Löpande uppdrag med möjlighet till anställning. Profilen: För att trivas i rollen ser vi att personen har arbetslivserfarenhet från liknande tjänst. En förutsättning är att personen drivs av att vara den berömda spindeln i nätet, där det är mycket koordinering växlat mellan socialt och administrativt. Med mycket fokus på kommunikation med tekniker och kunder samt mycket administration. Vidare ser vi att personen är en lagspelare som tycker om att samarbeta med sina kollegor. Som person är man serviceminded, noggrann, strukturerad, och har lätt för att se vad som ska göras. Man behöver trivas när det är full fart och har förmågan att prioritera mellan parallella projekt. Vidare är man en god kommunikatör som har lätt för att bygga goda relationer både externt och internt. För att lyckas i denna tjänst bör du ha dessa erfarenheter: Minst 1 års erfarenhet från liknande tjänst. Erfarenhet av att använda olika system. Trivs med tung administrativt arbete samtidigt som du kommunicerar mycket via telefon med både tekniker och kunder. Viktiga egenskaper inkluderar: Serviceminded. Förmåga att ta eget ansvar. Social kompetens för att hantera många kontakter. Förmåga att vara den centrala kontaktpersonen. Strukturerad och ordningsam. Förmåga att leda och fördela arbetsuppgifter. Gärna kunskap i system, särskilt Microsoft - AX. Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta på [email protected] eller 031-63 15 16

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast och rörlig lön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons