OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-24

ABAX söker nu, med start per första maj - tolv månader framåt en Customer Success Manager till sitt Sverige-team med placering i centrala Stockholm. I heltidsuppdraget är du anställd som konsult hos Made for Sales. Uppdraget är ett vikariat med eventuell möjlighet till fortsatt anställning direkt hos ABAX efter uppdragets slut.

I rollen som Customer Success Manager blir du den viktigaste länken mellan kunden och alla delar av ABAX kundteam som idag består av account managers, onbaording managers och support. I rollen kommer du primärt arbeta med lösningar från Automile, en del av ABAX, och ditt huvudfokus blir att hjälpa existerande kunder att få maximalt utbyte och värde av produkterna.

Några av de arbetsuppgifter du kommer att ha

  • Ge kunder löpande användarstöd för att säkerställa hög kundnöjdhet
  • Planera och leda utbildningar, workshops och möten för att ge våra kunder en djupare insikt i våra produkter
  • Identifiera möjligheter för merförsäljning på existerande kunder
  • Löpande administrera kunddata i våra interna system
  • Ge förslag på och dokumentera ev. förbättringsmöjligheter i kundflöden så att ABAX konstant kan förbättra upplevelsen för våra kunder

Du erbjuds en omväxlande roll med mycket ansvar hos ett av de största IoT-företagen som tillhandahåller lösningar för körjournal, verktygsspårning och utrustningskontroll med över 500.000 spårade enheter över hela världen. Du kommer sitta på ABAX nya huvudkontor där du är del i en växande och dynamisk arbetsplats som du delar med engagerade och hängivna kollegor.

  • Fina och fräscha lokaler på Kungsholmen centralt i Stockholm
  • Engagerade kollegor från hela världen med god sammanhållning
  • Kontorstider 08-16

Vi söker dig som trivs som bäst när du får vara i dialog med kund för att ge bästa möjliga support! Utöver din erfarenhet av supporterande roller ser vi att du med stor nyfikenhet, noggrannhet och med stark drivkraft tar dig an ditt arbete. Du trivs när du får använda din analytiska förmåga till problemlösning samtidigt som du genom genom god kommunikation och pedagogisk förmåga skapar värde för dina kunder och kollegor. Som person känner du igen dig i ABAX fyra värderingar: entusiastisk , kundcentrerad, innovativ och hållbar.

  • Du har troligtvis tidigare erfarenhet av att jobba med kundförvaltning.
  • Gärna ett intresse för hur teknologi och data kan tillföra värde till olika verksamheter. 
  • Då du kommer jobba mot den svenska marknaden är ett krav för tjänsten att tala och skriva obehindrat på svenska. 

ABAX är ett av de största telematikföretagen i Europa med lösningar för körsträcka, verktygsspårning och utrustningskontroll med över 500 000 bandenheter över hela världen. År 2020 startade ABAX en resa som expanderade till att utveckla mobilitetsdatalösningar som går in i nya vertikaler som försäkring och leasing och är den föredragna mobilitetsdataleverantören för B2B-branschen i en bredare skala. ABAX-lösningar hjälper sina kunder att driva sina verksamheter smartare och mer hållbara, vilket gör det enkelt att förbättra effektiviteten, följa lagstiftningen och öka lönsamheten.

ABAX vet att glada medarbetare innebär lika nöjda kunder och gör därför sitt yttersta för att underlätta medarbetarnas tillfredsställelse, både i och utanför arbetet. ABAX har idag cirka 300 anställda fördelade på kontor i nio länder.

Made for Sales är ett bemanningsföretag med nära och personliga relationer till sina konsulter och med seriösa uppdrag att erbjuda. Bolaget har kollektivavtal, är måna om sina anställda och brinner för sälj, marknad och service!

Omfattning: Heltid

Tidsperiod: Start 1:e maj 2024 – 30 april 2025 hos ABAX

Plats: Kungsholmen (Stockholm)

Arbetstider: 08.00 -16.00 vardagar

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast och rörlig lön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons