OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-22

Granngården hjälper dig med allt som rör odling, djur och natur. Hos oss hittar du pålitliga produkter och tjänster, kloka råd och massor av inspiration – så att du ska få de bästa förutsättningarna för att kunna leva ett jordnära liv. Granngården har stöttat drömmar sedan 1880, då vi öppnade vår första lilla gårdshandel på den småländska landsbygden. Idag, 140 år senare, har vi över 100 butiker runt om i landet och e-handel på granngården.se. Vårt huvudkontor är placerat i Malmö och vår distributionscentral finns i Jönköping. Granngården har cirka 950 anställda. Omsättningen 2022 var ca 2,6 Mdkr. Granngården ägs sedan 2016 av norska Felleskjøpet. Produktkoordinator är länken mellan kategorichef och leverantör avseende produktadministration och har det administrativa ansvaret för produ kt - hanteringssystem och processer från inköp till säljkanaler. Rollen ska säkerställa korrekt och kvalitati v grunddata , stötta kategoricheferna vid prisuppdateringar och kampanjadministration. Löpande kontakt med leverantörer och bistå kategorichef med varierande administrativa uppgifter. I den här rollen är man även Super User för produkthanteringssystemet Syndigo   Arbetsuppgifter       Registrera och uppdatera artiklar och parametrar samt sammanställa underlag och läsa in i produkthanteringssystemet   Aktivt säkerställa kvaliteten av artiklarnas grunddata, tex kompletta och korrekta varucertifikat, inköpsunderlag och kalkyler   Ansvara för löpande kontakt med leverantörer i olika administrativa frågor   Administrera och registrera kampanjer och erbjudanden i samarbete med kampanjansvarig.   Medverka vid övrigt förekommande arbetsuppgifter som tex inköpssupport och avtalsadministration   Hantera pris- och produktuppdateringar   Dagliga interna kontakter med Granngårdens organisation, t ex operativt inköp , butik, i syfte att inhämta, kontrollera och säkerställa korrekta uppgifter i affärssystem   Dagliga externa kontakter med leverantörer i syfte att inhämta, kontrollera och säkerställa produktinformation och andra produktspecifika frågor.       Kvalifikationer   Vi söker dig som har en gymnasialutbildning med inrik t n ing mot inköp, ekonomi eller försäljning alt motsvarande kunskaper erhållna genom annan utbildning och arbetslivserfarenhet.    Meriterande om du har ca 1-2 års erfarenhet av liknande arbete. Rollen kräver också:   Erfarenhet från detaljhandel   Engelska i tal och skrift   Goda kunskaper i Microsoft Office speciellt Excel   För rollen behöver du vara :   Noggrann & Strukturerad   Siffersinne   Kvalitetsmedveten   Serviceinriktad och förståelse för ett arbete med kunden i fokus   Förmåga att arbeta självständigt   Förmåga att prioritera   Personliga egenskaper   Utöver ovanstående personliga egenskaper är det viktigt att du kan identifiera dig med våra ledord:    * Jordnära * Engagerad * Kundfokuserad * Vinnare*   Granngården arbetar strategiskt för att bidra till en hållbar utveckling. Vi uppmuntrar nya idéer, synsätt och arbetar för en dynamisk organisation. Vi vet att en bredare mångfald skapar grunden för en bättre utveckling, både individuellt och som organisation och strävar efter att stärka vår mångfald i alla våra nyrekryteringar.   Tillträde:  2024-05-13   Anställning:  Vikariat 100 % under perioden 2024-05-13 tom 2025-09-30   Har du några frågor angående tjänsten är du välkommen och  maila Sofia Ståhlros , sofia.stahlros @granngarden.se     Välkommen med din ansökan som vi vill ha senast den 2024-04 - 20 . Vi arbetar löpande med urvalet så kom in med din ansökan så snart som möjligt! Vi tar endast emot ansökningar via länken "Ansök nu" nedan.   För mer information om Granngården och hur det är att jobba hos oss:   https://granngarden.se/jobba-hos-oss

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons