Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-22

Från Industrin. För Industrin. Detta är vårt motto och det som beskriver Dala Industrisupport allra bäst. Vi är en närvarande partner till industrin inom kompetensförsörjning som verkligen vill göra skillnad där vi verkar. Vi kommer själva från industrin och har över 100 års samlad erfarenhet av branschen. Med vår kunskap och erfarenhet vill vi skapa en bättre framtid för både industrin och medarbetarna genom att skapa de bästa förutsättningar för företag och individer som vill utvecklas att hitta varandra. Med 2 framgångsrika år bakom oss söker vi nu en Leveransansvarig som ska vara med och driva vår fortsatta tillväxt. Om du gillar utmaningar och vill vara med och bygga ett företag från grunden är detta en fantastisk möjlighet! Om rollen Vår framgång är beroende av att vi alltid levererar rätt kandidater till våra kunduppdrag. Din viktigaste uppgift blir därför att bygga och underhålla ett stort nätverk på både kandidat och kundsidan och utveckla de processer och verktyg vi behöver för att leverera en exceptionell kandidat- och kundupplevelse. Internt blir din viktigaste kontaktyta mot våra säljare där du skapar trygghet genom att leverera ett kvalificerat urval av kandidater i varje projekt. För att lyckas med det blir en av dina viktigaste uppgifter att säkra vår genomslagskraft på LinkedIn, Meta och andra rekryteringskanaler. Vi utgår därför ifrån att du är aktiv i dessa kanaler och är intresserad av att följa utvecklingen och utnyttja de möjligheter som dessa och andra digitala verktyg erbjuder. Eftersom vi jobbar med projekt runt om i Sverige så kommer du även att samarbeta med våra kunder på plats för att för att säkra att vi når ut till den lokala arbetsmarknaden och de som idag inte är aktivt arbetssökande. På Dala Industrisupport brinner vi alla för industrin och vi förväntar oss att även du delar vår passion för våra kunders verksamhet och framgång. För våra kandidater är du en självklar och pålitlig centralpunkt som ger service och bemötande i världsklass. Vem är du? Vi söker dig som har arbetat några år i en liknande roll med rekrytering och kandidathantering men nu vill jobba i en nischad verksamhet mot enbart industrin. Du behöver inte ha erfarenhet av Industriell produktion men ha ett intresse för Industri och tillverkningsprocesser och trivas ute i industriella miljöer. Vi ser dessutom gärna att du har arbetat i ett serviceyrke någon gång under din yrkeskarriär. För att trivas i den här rollen behöver du få energi av att ha kontakt med människor med olika bakgrunder både utbildnings- och yrkesmässigt. Du behöver även tycka om att planera och strukturera ditt arbete för att ge bästa service både inom och utanför företaget. Eftersom vi är ett litet och växande företag är det viktigt för oss att du är lösningsorienterad och har förmågan att ställa om snabbt till de behov som är viktigast just nu. I gengäld erbjuder vi dig korta beslutsvägar och en stor möjlighet att sätta din prägel på både ditt arbete och ditt ansvarsområde.  Tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön och villkor enligt Teknikavtalets kollektivavtal. Vi har i dagsläget kontor i Smedjebacken och i Gävle och tänker oss att du utgår från någon av dessa orter. Resor, i första hand inom Sverige, kommer att förekomma i viss omfattning. Ansökningar hanteras löpande med sista ansökningsdag 15 april, 2024. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Per Brykt på telefon 070-3856900 eller via mejl på per.brykt@dalaindustrisupport. Är du intresserad av Dala Industrisupport kan du läsa mer om oss och våra tjänster på www.dalaindustrisupport.se.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons