OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. De är ca 800 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Här ges du möjlighet till en språngbräda till en häftig karriär och möjlighet att påverka på ett tidigt stadium om du ger dem ditt engagemang. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är de ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Bredablick är en växande koncern och kan därmed erbjuda många spännande möjligheter, både idag men även desto fler framåt. Som Kundansvarig Ekonom på Bredablick är du en nyckelperson för företaget och för deras framtida expansionsplaner. Du kommer att vara ansiktet utåt mot Bredablicks kunder och kommer i första hand att fungera som ekonomiansvarig och personlig rådgivare åt kunden. Du tilldelas en kundportfölj som du ska utveckla och förädla enligt Bredablickmodellen. Dina kunder är främst bostadsrättsföreningar. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos Bredablick. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest. Dina framtida arbetsuppgifter inkluderar bland annat - Helhetsansvaret för 25-30 bostadsrättsföreningar - Upprätta årsredovisning, budget och kvartalsrapporter till kunder - Värdeskapande analys - Deltagande på stämmor För att lyckas i rollen ser vi att du är noggrann i ditt arbete med årsredovisningar och budget eftersom det är av största vikt att alla detaljer blir rätt. Du är även självgående genom att visa förmågan att självständigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete. Du ser vad som behöver göras, både för ditt egna arbete och för organisationens utveckling och är på så sätt initiativtagande och god samarbetsförmåga. Vi söker dig som har - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi - Minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från förvaltningsbranschen - Flytande kunskap i svenska, i både tal och skrift Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Därför söker vi dig som är social, behjälplig och ansvarstagande. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt Plats: Sveavägen 151, Stockholm Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons