OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida avancos.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-22

Om Avancos

Avancos är rekryteringsföretag som grundades i Nederländerna 2001 och har varit verksamma i Sverige sedan 2010. Vi ger dagligen företag, kandidater och anställda förutsättningar att växa.

Vi arbetar nischat inom sex olika affärsområden vilket givit oss en bra förståelse för marknaden och vi har lyckats skapa ett starkt nätverk. Våra affärsområden är; infrastruktur, byggnad, energi, installation, miljö och industri. Genom vårt systerföretag Hagenbom har vi även interim konsulter samt entreprenadverksamhet. Vi arbetar cross-border med bland annat konsulter i Nederländerna, Brasilien och Finland. För oss är det viktigt att bygga långsiktiga relationer med såväl våra kunder som våra kandidater.

Hos Avancos har du möjlighet att få tillhöra ett ambitiöst och ödmjukt gäng som tillsammans med dig vill fortsätta växa. Du kommer få möjlighet att arbeta med några av Sveriges ledande företag inom våra segment som vi även har ramavtal med; NKT, Svenska Kraftnät och Vattenfall.

Avancos kommer att ge dig en stor frihet under eget ansvar, där du själv har stora möjligheter att påverka och planera din vardag, med flexibilitet att arbeta hemifrån samt att lägga upp ditt arbete på bästa möjliga sätt.

Om rollen

Vi söker efter en självgående och ödmjuk rekryteringskonsult som tillsammans med oss vill bidra och utvecklas. Du kommer att få mycket eget ansvar och ha varierande och utmanande arbetsuppgifter.

Ansvarsområden

  • Stödja kunder i deras rekryteringsprocesser.
  • Aktivt driva rekryteringsprocesser samt koordinera processen externt med kund och internt med kollegor.
  • Vårda och utveckla kundrelationer och delta i nätverksmöte för att utöka vårt nätverk.
  • Uppdatera och upprätthålla CRM system.
  • Spendera minst ett par timmar per vecka för att utvecklas i ditt yrke.


Erfarenhet/egenskaper

Skallkrav

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att driva projekt och processer samt är självgående och van att arbeta självständigt med ett mod att agera efter din egen övertygelse. Likaså att du har ett genuint intresse av människor och lätt för att skapa och bibehålla goda relationer.

Meriterande krav

Det är meriterande för rollen om du har erfarenhet från försäljning, med en fördel om du redan har ett upparbetat kontaktnät inom våra segment. Likaså om du arbetat med rekrytering tidigare. Det är också meriterande om du har en högskole-/universitetsexamen eller liknande praktiskt förvärvade kunskaper.

Egenskaper

Som person ser vi gärna att du har följande egenskaper;

  • Inriktad på att uppnå mål och leverera resultat.
  • Noggrann och strukturerad i ditt arbete, vilket innebär att du effektivt planerar, organiserar och prioriterar uppgifter.
  • Lojal i ditt arbete, företaget och dess mål. Stödjer fattade beslut och följer verksamhetens riktlinjer och planer.
  • Trots motgångar och besvikelser behåller din motivation och effektivitet på arbetet.
  • God samarbetsförmåga och är kommunikativ. Lyssnar aktivt, kommunicerar tydligt och kan lösa konflikt på ett konstruktivt sätt.
  • Beslutsam och kan fatta snabba beslut även under pressade förhållanden.
  • Förmåga att se helheten och din roll i förhållande till organisationens bästa.


Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet!

För mer information och frågor om rollen, vänligen kontakta Frida Edvardsson; 0760 06 46 55, [email protected].

Varmt välkommen med din ansökan via: https://www.avancos.eu/open-jobs/?JOBSHARE7JRGCK74F4KPI4AD5D34PEQR2SJ22WG2BEWM76ROQE7W4CDTZMABKU2DWASWGJOP6P72UWTMS4HAZGYTE3EVGATEGLTX6NOZL22YBUDBSXNSG3NK

Vi ser fram emot att lära känna dig!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast och rörlig lön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons