OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning
Publicerad 2024-03-22


Administratör kontorist

Brunnsviken Service AB söker nu en administratör och kontorist som vill vara med i vårt team och utveckla driften. Du kommer i första hand att administrera inom fakturering och lön. Kravet för denna roll är erfarenhet och kunskap i Fortnox.

Rent konkret handlar arbetsuppgifterna om att stötta kontoret. Detta innebär löpande arbetsuppgifter såsom hantering av post, pass-bokningar, frånvaro anmälningar, registrering av handlingar samt arkivering.

Dig vi söker

Du är en person med stor kommunikationsförmåga, som drivs av utmaningar. Ditt fokus på service, effektivitet och kvalitet märks tydligt i din förmåga att ta saker "A-Ö". Som person är du ansvarstagande och noggrann, flexibel och agerar professionellt samt har även förmåga att skapa struktur och planera.

Krav för tjänsten

- Fullständiga gymnasiebetyg

- Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift eller Engelska i tal och skrift eller

- God datorvana samt erfarenhet att arbeta i Officepaketet.

Brunnsviken är ett bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.

På Brunnsviken Service ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal • Tjänstepension • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar är affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Tveka inte att söka redan idag då tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Om anställningen

50% anställning och kan bli mer.

Lönetyp: Timlön


Välkommen med din ansökan

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Skicka ansökan

Mer info

Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons