OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-22

Om företaget
NCS – Nordic Cooling Solutions erbjuder sina kunder totallösningar inom kylsystem. De har ett brett sortiment av de bästa och mest säljande kylarna men de erbjuder också service och rekonditionering. NCS hanterar även logistiklösningar för sina kunder. Alla ovan nämnda delar ingår i deras gynnsamma totallösning som de kallar ”Total Solution”. Företaget finns i, och har sitt ursprung från, lilla Köping men är marknadsledande inom branschen och arbetar i över 10 länder runt om i Europa. NCS uppgift är att alltid att ge kunden det bästa genom att leverera lite mer, något som är en livsstil inom företaget. Om tjänsten
Är du en kommunikativ och serviceinriktad person som är duktig på att skapa goda relationer? Har du ett tankesätt som sträcker sig utanför boxen och är en lagspelare? Då kan detta vara tjänsten för dig!

NCS söker nu en kundkoordinator med start omgående till kontoret i Köping. Ta chansen att bli en del av ett härligt gäng!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Försäljning och offerthantering samt äga helheten av kundsupport mot slutkunder
  • Support mot NCS retail solution (försäljningschefer och kunder)
  • Ta emot inkommande samtal genom växeln
  • Lägga beställningar, hantera orderinläggning och ge prisinformation
  • Dagligt ansvar för reklamationer
  • Arkivering gällande daglig försäljning

Du kommer även att ansvara för framtagning och uppläggning av intern information om nya produkter samt rapportering kring miljöfrågor.

Din profil
Som person är du ansvarstagande och lösningsorienterad. Du ser möjligheter och tycker om att göra det lilla extra för att göra kunden nöjd. Du är initiativtagande och kan ta egna beslut då denna tjänst innebär en del frihet under ansvar. Samarbeta med andra är du lysande på och du trivs i kontakten med kunder och kollegor.

För att lyckas i rollen ser vi att du har goda kunskaper i:

  • Svenska och engelska i skrift och tal
  • Datahantering då lättare systemadministration förekommer

Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet till denna tjänst.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Låter det här intressant och passar in på din profil?
Eller har du kanske frågor kring tjänsten?   Ring då till Matilda Spjut på Best Bemanning & Rekrytering   på telefon 0221-480984 alt  [email protected] Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha snarast!
Urval sker löpande. Ansök redan idag! Om Best bemanning & rekrytering

- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens

Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.

Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.

Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.

Vi är best på

  •     Administration
  •     Ekonomi
  •     Fastighetsskötsel
  •     Industri
  •     Lager och logistik
  •     Mark och anläggning
  •     Sälj och marknad
  •     Teknik
  •     Transport


Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons