OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida stunder.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-21

För rätt person finns det goda möjligheter att fortsätta till hösten, då företaget växer.

Stunder arbetar för minskad ensamhet och ökad livskvalitet för äldre. Vi erbjuder en kompletterande hem- och äldreboendetjänst med fokus på social omsorg i hela Sverige. Genom att matcha äldre med särskilt utvalda personer i dennes närområde skapar vi förutsättningar för meningsfulla relationer och öppnar dörren för ökad aktivitet, upplevelser, social samvaro, vardagshjälp utan tidspress och mycket mer.

Arbetsuppgifter

I tjänsten som kundansvarig arbetar du med företagets matchnings- och rekryteringsprocess – att hitta rätt sällskap till våra kunder och anhöriga samt överträffa deras förväntningar kring tjänsten och kundupplevelsen. I jobbet ingår administration, kommunikation och hög servicenivå. Du arbetar i företagets egenutvecklade teknikplattform som är framtagen för att underlätta arbetet och verksamheten vi bedriver.

Din bakgrund

Vi ser gärna att du har erfarenhet från äldreomsorgen och genom det en förståelse för våra kunders livssituation.

Du har vana av att arbeta med kundkontakter och drivs av att skapa relationer och göra skillnad. Eftersom vi är ett mindre företag behöver du vara initiativtagande och trivas med varierande arbetsuppgifter. Du tycker om att hantera kontakter via Teams, telefon och e-post samtidigt som du har en känsla för administrativt arbete.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Rollen kräver inte högskoleexamen eller erfarenhet från rekrytering – vi söker dig med hjärtat på rätt ställe och viljan att växa in i rollen.

Teamet

Du kommer att ingå i ett team som har lång erfarenhet både från äldreomsorgen och bemanning/rekrytering. Stunder är ett avknoppat företag som ingår i en koncern (Aleva omsorg) med ca 250 anställda och verksamhet inom äldre- och handikappomsorgen. Genom innovation och värderingsstyrt arbete vill vi bygga framtidens äldreomsorg.


Arbetet sker från vårt kontor på Björnvägen 17 i Umeå.

Vid frågor, ring Aron Starkman 070-680 87 89 eller Frida Starkman 070-680 87 82.

Välkommen med din ansökan och CV senast 2024-04-14 till [email protected]. Märk kundansvarig. Urval sker löpande så sök redan idag.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons