OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-21

Har du engagemanget, kunskapen och drivkraften som krävs för att växa och utveckla kundrelationer så att vår verksamhet kan möta och överträffa morgondagens behov och förväntningar? Vill du bli en efterlängtad del av ett världsledande bolag med höga ambitioner? Här finns rollen för dig! Aldrig förr har det hänt så mycket i omvärlden som nu. Konkurrensen om kompetensen och affärerna skärps, nya trender dyker ständigt upp och människors inställning till arbetets roll förändras. I denna föränderliga värld är vårt uppdrag som specialister och kompetensförsörjningspartners både svårare och viktigare än någonsin förr. Världens absolut roligaste uppdrag enligt oss! I rollen som client manager blir du en efterlängtad nyckelperson hos oss på Randstad. Du kommer genom nykundsbearbetning och försäljning driva och utveckla vår verksamhet i hela regionen kring Norrköping, Linköping och Jönköping för att säkerställa att Randstad är den främsta leverantören av bemanningslösningar på marknaden. Du blir Randstads ansikte ut mot potentiella och befintliga kunder, framförallt inom SME-segmenten (små och medelstora verksamheter) i regionen och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att sälja och marknadsföra Randstads bemannings- och rekryteringskoncept inom tjänstemannasektorn. Detta gör du genom nykundsbearbetning, kundbesök och uppföljning i ett nära samarbete med dina kollegor inom bemanning och rekrytering. Rollen innebär alltså utöver stort fokus på nykundbearbetning att du är, eller blir, specialist på den svenska arbetsmarknaden och på kundernas olika branscher - allt för att skapa givande och inspirerande möten för våra kunder och prospekt. varför ska du jobba hos oss? På Randstad vet vi att våra medarbetare är vår absolut största tillgång och i utbyte mot ditt engagemang och den tid du spenderar tillsammans med oss erbjuder vi bland annat ett attraktivt förmånspaket och möjlighet till ständig utveckling genom bland annat en mängd interna utbildningar och en stor intern arbetsmarknad. Du kommer att trivas hos oss om du gillar att arbeta på ett värderingsstyrt och marknadsledande företag med kompetenta och prestigelösa kollegor som alla brinner för att göra skillnad. På riktigt. För oss är det viktigt att påverka vårt samhälle positivt, därför engagerar vi oss i arbetsmarknadsfrågor, donerar till välgörande ändamål samt erbjuder volontärarbete på arbetstid. vem är du och vad har du gjort innan? - Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare, gärna inom B2B. - Tidigare erfarenhet av att ha jobbat med att sälja bemannings och rekryteringslösningar är naturligtvis meriterande. - Det är också meriterande med någon typ av eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi, försäljning, ledarskap eller motsvarande. - Eftersom du kommer arbeta med kunder i hela regionen är det ett krav att du har körkort. - Du behöver också ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift, då vi jobbar i en global koncern och möter många människor med olika typer av bakgrund. vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som: - Är kommunikativ och drivs av att etablera och upprätthålla fina relationer med kunder och kollegor. Framförallt tycker du att försäljning är det absolut roligaste man kan ägna sin arbetsvecka åt! - Har en stark drivkraft och stimuleras av att jobba mot uppsatta mål. Vi tror att du får energi av att se resultat av arbetet du gör och att du inte tappar modet när du då och då stöter på en utmaning. - Är nyfiken och tycker att det är stimulerande att sätta dig in i, och verkligen förstå olika kunders verksamheter, behov och utmaningar. - Är trygg i dig själv och vågar utmana kunder och kollegor utifrån din kunskap och expertis. Utmanar och ifrågasätter gör du naturligtvis alltid med kunden- och kandidatens bästa i intresse och vi tror att du är en person som kan utöva inflytande över din omgivning på ett positivt och varmt sätt. placering och omfattning Tjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Våra anställningar inleds med sex månaders provanställning. Du kommer utgå från Randstads kontor i norrköping, linköping eller jönköping men röra dig mellan samtliga kontor. Vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån. information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersoner Något för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten senast 2024-04-21. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan. För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Cecilia von der Lancken, regional director professionals via: [email protected] alternativt på nummer +46707930087 Vi ser mycket fram emot din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons