OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Är du serviceinriktad och tycker det är roligt med löneadministration och system? Då vill vi veta mer om dig, ansök nu!
Arbetsuppgifter
Som löneadministratör ansvarar du för att säkerställa den löpande löneutbetalningen. Utöver det dagliga arbetet inom avdelningen samarbetar du nära chefer och medarbetare, och finns där som en stödfunktion när det kommer till lönehanteringen.
Vi på lönekontoret i Boliden ansvarar för hanteringen av löner för alla våra anställda i Sverige, från Gällivare i norr till Landskrona i söder. Resor till våra verksamhetsorter kan förekomma.
Erfarenhet och kvalifikationer
Vi ser fram emot att jobba med dig som är positiv, flexibel och serviceinriktad. Du är van att arbeta självständigt och ser samarbete som en självklarhet. Som person är du nyfiken och kreativ och gillar när det händer saker. Samtidigt har du god struktur, planerings- och genomförandeförmåga.
Du har/kan: