OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-21

Brinner du för administration och har en hög känsla för service? Då kan denna roll vara för dig! STILL i Malmö söker nu en administratör som ska avlasta deras säljavdelning under ett föräldravikariat. Rollen innebär administrativt arbete men även kundkontakt och samarbete med olika parter både internt och externt. Låter detta som en spännande roll för dig? Sök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående! OM TJÄNSTEN STILL har länge varit en av de ledande leverantörerna av truckar, plattformstruckar och dragtruckar samt de senaste intralogistiksystemen. En i teamet ska gå på föräldraledighet och de söker därför nu en administratör som ska vara en stödfunktion för deras säljavdelning och stötta upp i det dagliga administrativa arbetet. I denna roll söker vi en person som drivs av problemlösning, som har lätt för att vara social och har en god känsla för högkvalitativ service. Rollen innebär att du kommer arbeta mycket i affärssystem, bland annat med underlag och avtal samt uppföljning av att ordrar ligger rätt. Teamet man kommer ingå i består av 3 personer som arbetar på avdelningen som har ansvar över försäljningen av korttidshyra och begagnade truckar. Du erbjuds - En fot in på ett växande, spännande företag med flera trevliga och ambitiösa kollegor där alla hjälps åt. - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande längre ner i annonsen. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Arbeta i affärssystem med underlag och avtal * Säkerställa korrekta lageruppgifter * Internt samarbete med teamet och verkstad * Extern kontakt med kunder och leverantörer * Arbeta med orderhantering VI SÖKER DIG SOM * Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska såväl tal som skrift, då båda dessa språk förekommer i tjänsten * Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete * Har god systemvana * Har tidigare erfarenhet av kundkontakt Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av arbete inom uthyrningsbranschen. Som person är du * Problem solver * Quality-oriented * Adaptable Övrig information * Start: Omgående * Uppdragets längd: Omgående till sista augusti, för att täcka upp föräldraledighet och semestrar under sommaren * Omfattning: Heltid * Placering: Fosie, Malmö Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om STILL här!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons